افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

عملیات «صادق ۲» اقتدار نظام اسلامی را دیکته کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384336
عملیات «صادق ۲» اقتدار نظام اسلامی را دیکته کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

حجت الاسلام سید علیرضا رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» از موفقیت این عملیات برای همه عدالت خواهان جهان خبر داد و اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، عزم نیروهای مقاومت برای مبارزه را نشان می دهد و نبرد با جبهه کفر آنها را […]

حجت الاسلام سید علیرضا رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» از موفقیت این عملیات برای همه عدالت خواهان جهان خبر داد و اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، عزم نیروهای مقاومت برای مبارزه را نشان می دهد و نبرد با جبهه کفر آنها را قوی تر می کند و دیگر به چیزی جز نابودی کامل رژیم صهیونیستی فکر نمی کنند.

وی افزود: همه دنیا شاهد هستند که برای تامین امنیت و حفظ صلح جهانی، کشورها باید خود را در زمینه تسلیحات تقویت کنند وگرنه رژیم خائن صهیونیسم بر سر کودکان و زنان مظلوم غزه مصیبت وارد کرده و بر ساکنان کشورهای دیگر از جمله ایران نیز بلا می آورد. خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با وابستگی مومنانه خود به سلاح های مدرن توانسته صلح را برقرار کند. عملیات «وعده صادق 2» و قدرت بازدارندگی و اقتدار آن برای دیکته کردن به هر رژیمی که ادعای ابرقدرت بودن دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب تاکید کرد: مهمترین محرک برای تصمیم گیری صحیح در میدان نبرد و مقابله با دشمنان «تفکر مقاومتی» است که بسیار خطرناکتر از هواپیماهای بدون سرنشین و با موشک های جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی شاید بتواند شخصیت های مقاومت را ترور کند، اما به هیچ وجه نمی تواند به تفکر مقاومت آسیب برساند، زیرا ریشه تفکر مقاومت در آموزه های ناب است. حسین و مهدوی و تا ابد بر جای خواهند ماند.

حجت الاسلام سید علیرضا رهبر گفت: شعارهای مردمی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در واقع سوخت موشک های محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران است و این شعارها برگرفته از مقاومت است. اندیشه که یکی از پیش نیازهای ظهور حضرت ولی عصر است.آه) و با روحیه ای که به نیروهای مقاومت تزریق می کند، فروپاشی رژیم صهیونیستی را به طور قطعی تسریع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به صهیونیست ها فهماند که قتل و شهادت سید حسن نصرالله جنون ویرانگری بود و ما مطمئن هستیم که وعده خداوند محقق است و سیلی های محکم تری بر صورت نحس خواهد خورد. خونخواران صهیونیست بازی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب تصریح کرد: به فضل الهی شاهد پیروزی های بیشتر رزمندگان اسلام و برچیده شدن فرش صهیونیستی و برافراشتن پرچم پیروزی جبهه مقاومت در غزه و برافراشته شدن آن باشیم. لبنان و تمام سرزمین های اشغالی.

.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.