افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

گلسیانی: سبزی روی چمن شهر قدس می ارزد/ از دست دادن حسینی در دربی شرم آور بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 384264
گلسیانی: سبزی روی چمن شهر قدس می ارزد/ از دست دادن حسینی در دربی شرم آور بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است قرمزها به لطف گاریدو روز به روز پیشرفت می کنند. گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا صحبت کرد. او می گوید از نتایجی که پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا کسب کرده راضی نیست اما همچنان معتقد است تیمش شانس […]

مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است قرمزها به لطف گاریدو روز به روز پیشرفت می کنند.

گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا صحبت کرد. او می گوید از نتایجی که پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا کسب کرده راضی نیست اما همچنان معتقد است تیمش شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

* ابتدا از شرایط خود و پرسپولیس صحبت کنید. بعد از 6 هفته (البته 5 بازی انجام دادی) وضعیت خودت و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنی؟

مثل همیشه شرایط و جو بسیار خوب است. ما هنوز در نیم فصل اول هستیم و تا اینجا جای نگرانی و خوشحالی وجود ندارد.

* در ابتدای فصل نتایج آن چیزی نبود که هواداران انتظار داشتند، اما روند رو به بهبود بود. چه اتفاقی افتاد که توانستید در لیگ عملکرد خوبی داشته باشید؟

بازی‌های زیادی در طول فصل برگزار می‌شود و البته همه انتظار دارند که همه آنها را ببریم، اما به این سادگی نیست. فراموش نکنید که ما یکی از بهترین تیم ها و کادر مربیگری حرفه ای را در لیگ برتر داریم، بنابراین هر روز برای پیشرفت کار می کنیم.

* با وجود عملکرد خوب در لیگ ایران، نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی کسب کند. یکی از دیدارهای مهمی که در آن پیروز نشدید، بازی مقابل پاختاکور ازبکستان بود. وقتی بازی مساوی شد چه اتفاقی افتاد؟

من از نتایج ما در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ناامید هستم. ما در بازی با الاهلی مستحق باخت نبودیم، کاملاً خوب بازی کردیم. اما در مورد عملکردمان مقابل پاختاکور، انتظار عملکرد و اشتیاق بیشتری از ما داشتم. نکته دیگر کیفیت زمین بود. آن زمین (ورزشگاه شهر قدس) شاید برای سبزی کاری خوب باشد اما برای فوتبال نه.

* با نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردی، فکر می کنی در نهایت به مرحله بعد صعود کنی؟

بازی های زیادی وجود دارد و فکر می کنم از فرصت های خود استفاده خواهیم کرد.

* یکی از مهم ترین بردهای این فصل پیروزی مقابل استقلال بود. در مورد آن بازی به من بگویید.

همه اهمیت دربی را می دانند، اما طبق معمول پویایی بازی بسیار پایین بود. هر سال همین را می گویم، اما هیچ کس اهمیتی نمی دهد. دیدی حسینی چطور پوسترهایی برای اتلاف وقت گرفت؟ چیزی در این سطح وجود دارد که بهترین بازیکنان نباید انجام دهند. این به سادگی شرم آور است. تفاوتی که در لیگ قهرمانان اروپا احساس می کنیم این است که تیم ها وقت تلف نمی کنند، 90 دقیقه می دوند، داورها هر 2 دقیقه بازی را متوقف نمی کنند و هیچکس روی زمین نمی خوابد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)