افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

حراج بعدی شمش طلا چه زمانی برگزار می شود؟

  • کد خبر : 384246
حراج بعدی شمش طلا چه زمانی برگزار می شود؟

به گزارش بازار، مرکز طلا و ارز ایران اعلام کرد: پنجاه و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادلات ایران یکشنبه 24 مهرماه برگزار می شود و متقاضیان خرید شمش طلا از مرکز مبادلات می توانند سه و نیم مبلغ را واریز کنند. میلیارد ریال (350 میلیون تومان) به عنوان سپرده تضمینی برای هر قطعه شمش […]

به گزارش بازار، مرکز طلا و ارز ایران اعلام کرد: پنجاه و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادلات ایران یکشنبه 24 مهرماه برگزار می شود و متقاضیان خرید شمش طلا از مرکز مبادلات می توانند سه و نیم مبلغ را واریز کنند. میلیارد ریال (350 میلیون تومان) به عنوان سپرده تضمینی برای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 شنبه 23 مهرماه در پنجاه و ششمین مزایده این مرکز تجاری.

این حراج از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای مرکز مبادلات ایران برگزار می شود.

تاریخچه حراج شمش طلا.

اولین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادلات ایران به منظور جلوگیری از قاچاق و رفع نیازهای صنعت طلا و جواهر و ساماندهی و نظارت بر تجارت شمش طلا که توسط صادرکنندگان عرضه می شد، برگزار شد که مکلف به انجام تعهدات ارزی بودند و در پایان سال 1402 15 جلسه مزایده برگزار و در مجموع 1839 کیلوگرم شمش طلای استاندارد معامله و خریداری شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون 40 مزایده شمش طلا در مرکز مبادلات انجام شده است. اولین جلسه حراج شمش طلا در سال جاری (شزدهمین جلسه) در تاریخ 29 فروردین ماه برگزار شد و در این جلسه 246 کیلوگرم شمش طلا خریداری شد و آخرین جلسه حراج شمش طلا تا امروز (پنجاهمین جلسه) روز سه شنبه برگزار شد. 10 اکتبر که در آن جلسه متقاضیان 159 کیلوگرم شمش طلا خریداری کردند.

از این رو طی 40 جلسه برگزار شده در سال جاری، هشت هزار و 705 کیلوگرم (8.7 تن) شمش طلا از متقاضیان تولید کننده مصنوعات طلا، خرده فروشان طلای مذاب و عمده فروشان شمش طلا (دارای مجوز رسمی و مدارک مرتبط با رده بندی) به دست آمد. ) کار خود را دارد و می توان از پورتال ملی مجوز مراجعه کرد)، به دست آمده است.

باید گفت؛ در 55 حراج شمش طلا مرکز مبادلات ایران، 10.5 تن شمش معامله شد که در نتیجه آن 47.2 میلیارد تومباس (47.2 همات) ارز از محل صادرات (ارز ارائه شده توسط صادرکنندگان موظف به رعایت ارز) به دست آمد. تعهدات). ) به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.