افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

آیا سقف سوخت گیری به تهران رسیده است؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384236
آیا سقف سوخت گیری به تهران رسیده است؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، طی چند روز گذشته و پس از عملیات صادق 2 عده ای که برای جستجوی بنزین به پمپ بنزین ها مراجعه کرده بودند با مشکل جدیدی به نام محدودیت سوخت گیری مواجه شدند، مشکلی که پیش از این تنها در برخی استان ها به ویژه در استان های کشور وجود داشت. […]

به گزارش خبرنگار مهر، طی چند روز گذشته و پس از عملیات صادق 2 عده ای که برای جستجوی بنزین به پمپ بنزین ها مراجعه کرده بودند با مشکل جدیدی به نام محدودیت سوخت گیری مواجه شدند، مشکلی که پیش از این تنها در برخی استان ها به ویژه در استان های کشور وجود داشت. مرزی ها اجرا شد.

طرح محدودیت سوخت گیری که از سال گذشته اجرا می شود بر اساس رفتار مصرفی مالکان خودرو اعمال شده است. حدود 70 درصد مردم هر بار که باک را پر می کنند تنها 30 لیتر بنزین (در شهرهای کوچک) یا 40 لیتر بنزین (در شهرهای بزرگ) مصرف می کنند. بنابراین واحد سوخت گیری هر بار از 60 به 30 (یا 40) لیتر کاهش یافته است.

در آن زمان سخنگوی انجمن پمپ بنزین گفت: چهار نوع کارت پمپ سوخت در کشور استفاده می شود. این چهار مدل 15 لیتری، 20 لیتری، 30 لیتری و 40 لیتری هستند. از طرفی سوخت گیری با کارت شخصی از سه مدل 30 لیتری، 40 لیتری و 60 لیتری پیروی می کند.

این طرح به جز تهران در همه استان ها در حال اجرا بود و قرار بود امسال در تهران نیز اجرا شود. در گذشته افراد با استفاده از کارت سوخت شخصی می توانستند روزی سه بار 60 لیتر بنزین بزنند. اما اکنون تماس های مردم با خبرنگار مهر نشان می دهد که هر فرد با هر بار مراجعه به پمپ بنزین تنها می تواند 20 لیتر بنزین بگیرد.

این طرح که از سال گذشته در سایر استان های کشور همراه با محدودیت کارت پمپ بنزین اجرا شده است، ظرفیت جمع آوری بنزین را از 60 به 30 لیتر کاهش داده است. البته پس از دریافت 30 لیتر اول محدودیت زمانی مشخصی برای سوخت گیری وجود ندارد و فرد می تواند باک بنزین خودروی خود را دوباره پر کند.

سخنگوی اتحادیه پمپ بنزین روز گذشته پاسخی به خبرنگار مهر درباره محدودیت دریافت 20 لیتر بنزین در پمپ بنزین ها نداد، اما به نظر می رسد سقف جمع آوری سوخت به پایتخت هم رسیده است، طرحی برای جلوگیری از قاچاق و جمع آوری سوخت. بیاورید کارت میدان نشینان در نظر گرفته شد و وارد تهران شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.