افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

گردشگری باعث هماهنگی و صلح بین ملت ها می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384231
گردشگری باعث هماهنگی و صلح بین ملت ها می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده امیر یزدانی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست علمی گردشگری و آرامش در قم اظهار داشت: دین نقش بسیار مهمی در بحث گردشگری و راه های ایجاد آرامش در بستر اجتماعی دارد. استاد دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: جنگ یک پدیده فرهنگی است و سید حسن نصرالله چهره ای شناخته […]

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده امیر یزدانی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست علمی گردشگری و آرامش در قم اظهار داشت: دین نقش بسیار مهمی در بحث گردشگری و راه های ایجاد آرامش در بستر اجتماعی دارد.

استاد دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: جنگ یک پدیده فرهنگی است و سید حسن نصرالله چهره ای شناخته شده است که با درگیری های مردم دنیا مواجه بوده و یکی از ویژگی های او عشق به صلح بود.

وی بیان کرد: اکثر مراکز دانشگاهی و پژوهشی غربی و آسیایی مرکز ویژه ای با موضوع رابطه گردشگری و آرامش دارند و عوامل آموزشی و علمی را با رویکرد خود دنبال می کنند.

امیر یزدانی بیان کرد: گردشگری و صلح سازی در سطح ملت ها و بین بین المللی آنها ارتباط ناگسستنی با یکدیگر دارند و گردشگری باعث ایجاد ارتباط و صمیمیت بین ملت ها می شود.

استاد دانشگاه ادیان و مذاهب یادآور شد: گردشگری جنسی به راحتی قابل درک نیست و وقتی به صورت علمی در مورد آن صحبت می کنیم باید به دنبال خلاءها و ذهن مردم باشیم.

او گفت: متاسفانه گردشگری در ذهن افراد با درآمد زایش شما مقید هستید و این ذهنیت باید تغییر کند و گشاده رویی ایجاد کند.

امیر یزدانی تصریح کرد: از آنجایی که آرامش و گردشگری پیوند ناگسستنی دارند، جنبه روانکاوی و روانی دارند.

این استاد دانشگاه ادیان و مذاهب خاطرنشان کرد: ملت ها در سفر و سفر به کشورهای مقصد یک سری ویژگی های مشترک پیدا می کنند که باعث همدلی و هماهنگی بین آنها می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.