افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

حملات موشکی پی در پی حزب الله علیه نشست های نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 384182
حملات موشکی پی در پی حزب الله علیه نشست های نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه هایی از بمباران جلسات نظامی رژیم صهیونیستی در یک سلسله عملیات خبر داد. دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان تصریح کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن، در راستای دفاع از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه هایی از بمباران جلسات نظامی رژیم صهیونیستی در یک سلسله عملیات خبر داد.

دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان تصریح کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل علیه شهرها، روستاها و غیرنظامیان. ، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 11:30 صبح پنجشنبه 12 مهرماه ۲۰۲۴ او با چندین موشک به تمرکز نیروهای دشمن اسرائیلی در اطراف شهر ادمیت حمله کرد.

در بیانیه دیگری از حزب الله لبنان نیز آمده است: برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن، برای دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات وحشیانه «اسرائیل». در شهرها، شهرک ها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 12 مهر ۲۰۲۴ آنها با 2 موشک به تمرکز نیروهای دشمن اسرائیلی در اطراف موضع راهب حمله کردند.

همچنین در عملیاتی مشابه ساعت 10 و 45 دقیقه صبح امروز به وقت محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز بین مناطق اشغالی «شتوله» و «الرحاب» و ساعت 9:15 صبح امروز نیز عوامل محلی تجمع کردند. همزمان تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی یریون را بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد: در راستای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل به شهرها، مردم و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 10:15 صبح پنجشنبه 12 مهرماه ۲۰۲۴ در گذرگاه فاطمه با استفاده از گلوله های توپخانه با تلاش های دشمن اسرائیلی برای پیشروی مقابله کردند.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از بروز 6 انفجار در منطقه دریاچه طبریه و همچنین انفجاری در منطقه اشغالی یارا خبر دادند.

این رسانه ها اعلام کردند که آژیر هشدار در «تیبریا»، «شلومی»، «هانیتا»، «ساعه» و الجلیل صفالی به صدا درآمد.

همچنین آژیر هشدار در مناطق اشغالی «باتست» و «راس النقوره» به دلیل خطر نفوذ پهپاد از طرف لبنانی فعال شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.