افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

330 ویژه برنامه فرهنگی و هنری در لرستان اجرا می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384169
330 ویژه برنامه فرهنگی و هنری در لرستان اجرا می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا داوری با اشاره به برنامه های هفته ملی کودک در لرستان اظهار داشت: هفته ملی کودک از شنبه 23 تا 30 مهر ماه 1403 با شعار «برای کودکان، برای آینده» آغاز می شود. “. وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده است. مطابق با با توجه به اهمیت دوران کودکی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا داوری با اشاره به برنامه های هفته ملی کودک در لرستان اظهار داشت: هفته ملی کودک از شنبه 23 تا 30 مهر ماه 1403 با شعار «برای کودکان، برای آینده» آغاز می شود. “.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده است. مطابق با با توجه به اهمیت دوران کودکی و نوجوانی، حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان، در این هفته برنامه های گسترده ای باید در تمامی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مشارکت، همگرایی و هم افزایی تمامی دستگاه های دولتی و عمومی اجرا شود. موسسات دولتی فعال در حوزه کودکی.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تصریح کرد: فراخوان رفاقت در آغاز هفته ملی کودک، دیدار با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، برگزاری ویژه برنامه بازی های بومی محلی. ، کاروان های فرهنگی و هنری در مناطق محروم، تجلیل از 50 کودک برتر، برنامه قصه گویی آخوند. ابونشست تخصصی آموزشی با والدین، دیدار با فعالان حوزه کودک، جشنواره بادبادک ها، نمایش، دیدار با فرماندار، رویداد علمی (رباتیک)، ارتباط با صدا و سیما و تجلیل از فرزندان شهدای والامقام می باشد. از جمله برنامه های این هفته

داوری گفت: بیش از 330 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی توسط مراکز استان در هفته ملی کودک برگزار می شود.

وی عضویت رایگان در کانون های لرستان را در هفته ملی کودک عنوان کرد و گفت: به مناسبت روز جهانی کودک در 26 مهرماه عضویت کودکان و نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری کانون های پرورش فکری کل کشور استان لرستان به صورت رایگان انجام می شود. .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: برنامه های هفته ملی کودک با مشارکت دستگاه های اجرایی و بهره گیری از ظرفیت گروه های مردمی و فعالان حوزه کودکی استان اجرا می شود. .

داوری گفت: 30 کانون پرورش فکری شامل 20 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهرها و شهرستان های سراسر استان برنامه های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک برگزار می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.