افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

مدیر اجرایی ضد کریپتو کمیسیون صرافی آژانس را ترک می کند

  • کد خبر : 384147
مدیر اجرایی ضد کریپتو کمیسیون صرافی آژانس را ترک می کند

بر اساس اطلاعیه ای که دیروز منتشر شد، گوربیر گروال، مدیر اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که به دلیل موضع تهاجمی و خصمانه خود نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال در تاریخ شناخته شده است. 11 اکتبر او پس از 21 سال از این کمیسیون جدا می شود. به گزارش اسمارتک نیوز […]

بر اساس اطلاعیه ای که دیروز منتشر شد، گوربیر گروال، مدیر اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که به دلیل موضع تهاجمی و خصمانه خود نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال در تاریخ شناخته شده است. 11 اکتبر او پس از 21 سال از این کمیسیون جدا می شود.

به گزارش اسمارتک نیوز و بر اساس اطلاعیه منتشر شده، کمیسیون بورس هنوز جایگزین دائمی برای Grewal انتخاب نکرده است، اما Sanjay Wadhwa، معاون بخش اجرای SEC، به طور موقت این بخش را مدیریت خواهد کرد.

گروال یکی از شخصیت های تندرو کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در دوران تصدی خود است بیش از 100 اقدام اجرایی مجزا در برابر شرکت‌های ارز دیجیتال مانند ریپل، کوین‌بیس، بایننس و کراکن.

گروال به مدت سه سال مدیریت واحد اجرایی کمیسیون بورس اوراق بهادار را بر عهده داشت و مجموعاً 21 سال سابقه کار در این نمایندگی دارد.

رزومه گروال
رزومه Grewal – منبع: SEC

پیامدهای استعفای مدیرعامل سازمان بورس چیست؟

استعفای ناگهانی گروال اکنون به این گمانه زنی دامن زده است که SEC ممکن است در حال آماده شدن برای اتخاذ رویکرد نرم تری نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال باشد.

همانطور که قبلاً گزارش دادیم، کاملا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری، سرانجام در ماه سپتامبر سکوت خود را در مورد ارزهای دیجیتال شکست و اظهار داشت که می خواهد آمریکا بر این صنعت “تسلط یابد”.

در ماه‌های اخیر و در آستانه انتخابات نوامبر، فشارهای سیاسی بر کمیسیون بورس افزایش چشمگیری داشته است و حتی بسیاری می‌گویند که تصمیم برای تایید ETF بیت‌کوین و اتریوم به دلایل صرفا سیاسی گرفته شده است. این در حالی است که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، متعهد شده است که گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس اوراق بهادار را در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور بعدی برکنار خواهد کرد!

گروال در بیانیه ای در رابطه با کار خود در کمیسیون بورس اوراق بهادار می گوید:

از درخواست جریمه و ارائه راه حل های مختلف برای مقابله با ریسک های نوظهور گرفته تا پاسخگویی به شرکت های صادرکننده، خودی ها و غیره، به همه دستاوردها و کارهایی که انجام داده ایم افتخار می کنم.

استعفای مدیر اجرایی سازمان بورس در حالی صورت می گیرد که سرانجام این آژانس روز گذشته درخواست تجدیدنظر خود را برای پرونده ریپل به دادگاه ارائه کرد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-03 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.