افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

اقدام نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق (2) اجتناب ناپذیر بود

  • کد خبر : 384137
اقدام نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق (2) اجتناب ناپذیر بود

به گزارش ایلنا، محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پستی اینستاگرامی درباره عملیات وعده صادق (۲) نوشت: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ ثبات و امنیت منطقه، پس از متحمل نقض‌های متعدد حقوق بین‌الملل به‌ویژه ترور شهید هنیه در کشورمان، ناگزیر در اقدامی پیشگیرانه و قانونی بر […]

به گزارش ایلنا، محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پستی اینستاگرامی درباره عملیات وعده صادق (۲) نوشت:

جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ ثبات و امنیت منطقه، پس از متحمل نقض‌های متعدد حقوق بین‌الملل به‌ویژه ترور شهید هنیه در کشورمان، ناگزیر در اقدامی پیشگیرانه و قانونی بر اساس اصل 51 قانون اساسی این کشور. منشور سازمان ملل متحد با یک حمله موشکی باشکوه، دقیق و دقیق، طیف وسیعی از اهداف نظامی و امنیتی رژیم خونخوار صهیونیستی را هدف قرار می دهد.

وی بیان کرد: با این اقدام پیام مهمی به رژیم صهیونیستی داده شد که اگر معتقد باشد با گنبد آهنین و حمایت کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه از عواقب اقدامات مخرب خود دور خواهد ماند. شما خیلی اشتباه می کنید

وی افزود: اقدام نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه در عملیات وعده صادق (2) اجتناب ناپذیر بود و باعث شادی و سربلندی مردم ایران و همچنین کاهش آلام محور مقاومت مجاهدین در غزه و لبنان با شهادت سید حسن نصرالله و شهدای غیرنظامی فراهم شد و شعله مقاومت راه پر خطر خود را ادامه خواهد داد.

واعظی تصریح کرد: همه مسئولان، احزاب و ملت ایران از اقدام بازدارندگی بزرگ، شجاعانه و دقیقی که برای حفظ و توسعه امنیت ملی انجام شد، حمایت جدی کرده و می کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران حافظ صلح است و خواستار ثبات امنیتی در سطح منطقه و جهان است.

واعظی تصریح کرد: اما پس از جنایات و تحرکات بحران آفرین رژیم جعلی صهیونیستی، خاورمیانه با حوادث جبران ناپذیری مواجه شده است و همه طرف ها می دانند که ظرفیتی برای توسعه جنگ گسترده و جدید در این منطقه وجود ندارد. در صورت وقوع یک جنگ گسترده در منطقه، منافع هیچ کشوری تضمین نخواهد شد.

وی بیان کرد: امید است رژیم غاصب و حامیانش به هشدارهای جمهوری اسلامی ایران توجه لازم را داشته باشند و به جنگ بیهوده دامن نزنند و اشتباه جنون آمیز جدیدی مرتکب نشوند زیرا پاسخ بعدی قاطعانه تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی طی سالیان متمادی از اقدامات هیتلر علیه یهودیان در جنگ جهانی دوم نهایت بهره را برد و از این طریق با نشان دادن ظالمان بهترین حمایت را از کشورهای غربی به دست آورد.

وی گفت: جنایات خطرناک نتانیاهو، نخست وزیر رژیم، یادآور جنایات هیتلر و صهیونیسم، مشابه نازیسم آلمان هیتلری است.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: اگر ماشین آدمکشی صهیونیست ها بر اساس اتحاد کشورهای جهان متوقف نشود، بعید نیست که تاریخ به صورت معکوس تکرار شود و مکان های مجرمان و بی گناهان دگرگون خواهند شد.»

واعظی گفت: وی از اقدام شریف و درخشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پاسداران عزیزی که موجبات سرافرازی و عزت را فراهم کردند و انتظار می رود بیش از پیش در راستای تامین امنیت تلاش کنند، عمیقا قدردانی کرد. ایران و ایرانیان


انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.