افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

ایران حافظ صلح است و خواستار ثبات امنیتی در سطح منطقه و جهان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384024
ایران حافظ صلح است و خواستار ثبات امنیتی در سطح منطقه و جهان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی معاون دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پستی اینستاگرامی درباره عهد عملیات صادق (۲) نوشت: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ثبات و ثبات امنیت منطقه پس از تحمل تخلفات متعدد از قوانین در میان بین المللی مخصوصا قتل شهید. هانیه در خاک کشورمان ناگزیر در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی معاون دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پستی اینستاگرامی درباره عهد عملیات صادق (۲) نوشت: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ثبات و ثبات امنیت منطقه پس از تحمل تخلفات متعدد از قوانین در میان بین المللی مخصوصا قتل شهید. هانیه در خاک کشورمان ناگزیر در اقدامی بازدارنده و قانونی بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد، اهداف نظامی و امنیتی رژیم خونخوار صهیونیستی با حمله موشکی پیچیده، دقیق و گسترده مورد حمله قرار می گیرد.

وی بیان کرد: با این اقدام پیام مهمی به رژیم صهیونیستی داده شد که اگر معتقد باشد با گنبد آهنین و حمایت کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه از عواقب اقدامات مخرب خود دور خواهد ماند. شما خیلی اشتباه می کنید

وی افزود: اقدام نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق (2) اجتناب ناپذیر بود و علاوه بر کاهش باعث شادی و سربلندی مردم ایران شد. طلمت مجاهدین با شهادت سید حسن نصرالله و شهدای غیرنظامی محور مقاومت را در غزه و لبنان فراهم کردند و شعله مقاومت به راه خطرناک خود ادامه خواهد داد.

واعظی تصریح کرد: همه مسئولان، احزاب و ملت ایران از اقدام بازدارندگی بزرگ، شجاعانه و دقیقی که برای حفظ و توسعه امنیت ملی انجام شد، حمایت جدی کرده و می کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران حافظ صلح است و خواستار ثبات امنیتی در سطح منطقه و جهان است.

واعظی تصریح کرد: اما پس از جنایات و تحرکات بحران تولید مثلی رژیم جعلی صهیونیستی، خاورمیانه، مملو از حوادث جبران ناپذیری بوده است و همه طرف ها می دانند که هیچ ظرفیتی برای توسعه یک جنگ گسترده جدید در این منطقه وجود ندارد و در صورت وقوع یک جنگ گسترده در منطقه، منافع هیچ کشوری تضمین نخواهد شد.

وی بیان کرد: امید است رژیم غاصب و حامیان آن به هشدارهای جمهوری اسلامی ایران توجه لازم را داشته باشند و به جنگ بیهوده دامن نزنند و مرتکب اشتباه فاحش نشوند. آمیز جدید نباشید، زیرا پاسخ بعدی تکان دهنده تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سال ها از اقدامات هیتلر علیه یهودیان در جنگ جهانی دوم نهایت بهره را برد و با واسطه او بهترین حمایت را از کشورهای غربی با ظالم فراوان دریافت کرد.

وی گفت: جنایات خطرناک نتانیاهو، نخست وزیر رژیم، یادآور جنایات هیتلر و صهیونیسم، مشابه نازیسم آلمان هیتلری است.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: اگر ماشین آدمکشی صهیونیست ها بر اساس اتحاد کشورهای جهان متوقف نشود، بعید نیست که تاریخ به صورت معکوس تکرار شود و مکان های مجرمان و بی گناهان دگرگون خواهند شد.»

واعظی گفت: وی از اقدام شریف و درخشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پاسداران عزیزی که موجبات سرافرازی و عزت را فراهم کردند و انتظار می رود بیش از پیش در راستای تامین امنیت تلاش کنند، عمیقا قدردانی کرد. ایران و ایرانیان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.