افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

متقاضیان وام فوری ثبت نام اینترنتی وام 300 میلیونی با سپرده 10 میلیونی را مطالعه کنند

  • کد خبر : 383881
متقاضیان وام فوری ثبت نام اینترنتی وام 300 میلیونی با سپرده 10 میلیونی را مطالعه کنند

شرایط دریافت وام 300 میلیونی توکن از بانک صادرات به صورت غیرحضوری متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن اسپینو 300 میلیون تومان وام از بانک صادرات دریافت کنند. جزئیات بیشتر این وام در زیر بررسی می شود. به گزارش تجارت نیوز، متقاضیان تسهیلات می توانند با استفاده از نئوبانک اسپینو متعلق به بانک صادرات تا […]

شرایط دریافت وام 300 میلیونی توکن از بانک صادرات به صورت غیرحضوری

متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن اسپینو 300 میلیون تومان وام از بانک صادرات دریافت کنند. جزئیات بیشتر این وام در زیر بررسی می شود.

به گزارش تجارت نیوز، متقاضیان تسهیلات می توانند با استفاده از نئوبانک اسپینو متعلق به بانک صادرات تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنند. نکته مهم در مورد این تسهیلات عدم نیاز به حضور در شعب بانک صادرات برای دریافت آن است و متقاضیان می توانند با استفاده از اپلیکیشن اسپینو مراحل ثبت درخواست و دریافت وام را تکمیل کنند.

مشخصات دریافت وام غیر فعلی از بانک صادرات

مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب متقاضی تعیین می شود و حداکثر سقف آن 300 میلیون تومان است. نرخ سود این خط بین 15 تا 23 درصد و مدت بازپرداخت آن حداکثر 60 ماه است. لازم به ذکر است برای اخذ وام تا سقف 50 میلیون تومان حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

متقاضیان این وام ابتدا باید در اپلیکیشن اسپینو حساب بانکی باز کرده و مبلغی را به عنوان سپرده واریز کنند. حداقل سپرده لازم برای دریافت این وام 10 میلیون تومان است. متقاضیان وام می توانند با ارائه ضامن، بارگذاری مدارک مورد نیاز و گذراندن مراحل اعتبار سنجی بانکی درخواست وام خود را ثبت کنند.

مبلغ اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

هر قسط از وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماهه مبلغ هشت میلیون و 457 هزار تومان است. به این ترتیب، وام گیرندگان باید در پایان زمان پرداخت کنند. مبلغ 507 میلیون تومان و 428 هزار تومان با احتساب اصل و سود وام به بانک صادرات بازگردانده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.