افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

8000 شناور گمنام در هرمزگان ساماندهی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383875
8000 شناور گمنام در هرمزگان ساماندهی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عباس نژاد با اشاره به اجرای طرح های معیشتی مردم محور در بنادر و جزایر استان اظهار داشت: یکی از بزرگترین و مهم ترین موانع پیش روی ما در اجرای راهبردهای معیشتی در دریا و دریاست. منطقه بندری انتقال و سازماندهی شناورهای بدون هویت بود. وی ادامه داد: با تلاش […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عباس نژاد با اشاره به اجرای طرح های معیشتی مردم محور در بنادر و جزایر استان اظهار داشت: یکی از بزرگترین و مهم ترین موانع پیش روی ما در اجرای راهبردهای معیشتی در دریا و دریاست. منطقه بندری انتقال و سازماندهی شناورهای بدون هویت بود.

وی ادامه داد: با تلاش مسئولان بازرسی و ثبت کشتی در استان هرمزگان در این سه سال نزدیک به هشت هزار فروند شناور ناشناس ساماندهی و رسما وارد چرخه ناوگان ملی کشتی شدند و تحقق این امر گامی مهم در ایجاد اشتغال مستقیم برای 16 هزار نفر.

مدیر کل بنادر و ملوان اجرای هرمزگان به عنوان سواحل عمومی با هدف رونق اقتصادی سواحل. دستیاران وی ارتقای سطح امنیت را از دیگر اقدامات مهم طرح های مردمی برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم ترین موارد ایجاد زیرساخت ها برای پذیرش مسافران و گردشگران در بنادر و جزایر استان و همچنین ایجاد زمین بود. تا گردشگران از خلیج های استان با رعایت استانداردهای لازم بازدید کنند.

عباس نژاد افزود: در این راستا اداره کل بنادر استان 50 فروند شناور برای تردد در خورها به نام آلاچیق دریایی طراحی، نظارت و ساخت که زمینه اشتغال مستقیم و پایدار بیش از هزار نفر اعم از نگهبان، ملوان را فراهم می کند. . و The Floating Officer فروش بلیت را شامل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت اسکله های گردشگری زیادی در جزیره زیبای قشم افتتاح شده و برای 10 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای بومیان منطقه شغل ایجاد شده است.

بهبود ایمنی از طریق نوسازی ناوگان با استفاده از بودجه مدیریت شده توسط سازمان

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جای دیگری اظهار داشت: با مدیریت تعاونی اعتبارات، 60 تلاش برای نوسازی ناوگان مسافربری استان جذب شده است.

عباس نژاد افزود: تاکنون سه کشتی شناور با بهره ساخته شده است دریافت کنید در مجموع 677 میلیارد تومان برای ظرفیت کشتی سازی داخلی هزینه شده و مابقی همچنان در دستور کار است.

وی افزود: در بحث اخذ گواهینامه، این کشتی ها برای عملیات به حداقل 10 نفر اعم از فرمانده و سایر کارکنان نیاز دارند که با احتساب راه اندازی این سه کشتی، 30 خانوار از نعمت دریانوردی بهره مند می شوند.

هشت هزار شناور گمنام در هرمزگان ساماندهی شد

سردخانه آفاق بندر شهید رجایی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ ایجاد بستر مناسب برای کاهش هزینه های لجستیکی محصولات

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مجتمع بهداشتی سردخانه ای (آفاق) با هدف کاهش هزینه های لجستیکی محصولات و قیمت تمام شده محصولات غذایی و دارویی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در حال ساخت است. 80 درصد پیشرفت فیزیکی

عباس نژاد افزود: مجموعه سردخانه بهداشتی آفاق با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت تقریبی هشت هکتار با هدف احداث سردخانه پرظرفیت به عنوان زیرساخت راهبردی و تامین ایمنی و بهداشت طراحی شده است.

وی ایجاد بستر مناسب برای کاهش هزینه های لجستیکی محصولات صادراتی، وارداتی و ترانزیتی، جذب و جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای دستیابی به توسعه اقتصاد دریایی و کاهش قیمت تمام شده کالا و محصولات غذایی و دارویی را برشمرد. محصولات مانند دیگر اهداف این اتاق سرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: این سردخانه شامل هشت اتاق زیر صفر و بالای صفر به مساحت کل حدود چهار هزار متر مربع و ظرفیت اسمی 10 هزار تن است که طراحی سوله ای به ابعاد حدود 500 متر مربع و ظرفیت حدود 150 تن برای محصولات با دمای 5 تا 10 درجه سانتیگراد و محل نگهداری ظروف یخچال دار حدود 600 ظروف می باشد.

عباس نژاد از تاثیرات این انبار سرد گرفته تا ارتباط با چرخه تجارت جهانی، صرفه جویی ارزی قابل توجه سالانه در هزینه صادرات و واردات کالا، لجستیک کارآمد و کاهش جابجایی و زمان انتقال کالا و تسریع در جابجایی کالا. کانتینرهای صادراتی و وارداتی، انعطاف پذیری زنجیره تامین و جلوگیری از افزایش بی رویه هزینه حمل و نقل محصولات صادراتی و وارداتی برای حفظ تازگی و سلامت مواد اولیه و کالا و صرفه جویی در هزینه ها و هزینه ها اشاره کرد. از کالاها و محصولات

وی با بیان اینکه سایت کانتینر یخچال دار این انبار سردخانه با ظرفیت 500 نفر می باشد دوشاخه خدمات رسانی به کانتینرهای یخچالی و همچنین پشتیبانی از سردخانه های اصلی خواهد بود، خاطرنشان کرد: با تکمیل و راه اندازی این طرح برای 200 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.