افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

اندیشه معاصر – دکتر مزیکیان: کوچکترین اشتباه رژیم صهیونیستی به پاسخ کوبنده تری از سوی ایران می انجامد.

  • کد خبر : 383808
اندیشه معاصر – دکتر مزیکیان: کوچکترین اشتباه رژیم صهیونیستی به پاسخ کوبنده تری از سوی ایران می انجامد.

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصردکتر مسعود البادیشیان چهارشنبه شب در چارچوب سفر دو روزه خود به قطر با هیئت عالی رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار و گفتگو کرد. رئیس جمهور در این دیدار شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را یکی از دردناک ترین حوادث زندگی وی عنوان کرد […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصردکتر مسعود البادیشیان چهارشنبه شب در چارچوب سفر دو روزه خود به قطر با هیئت عالی رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را یکی از دردناک ترین حوادث زندگی وی عنوان کرد و افزود: شهید هنیه به مراسم تحلیف من دعوت شده بود و در آغوش می گیریم. بعد از پایان مراسم با محبت یکدیگر را تصدیق کردیم اما ساعاتی بعد خبر قتل ناجوانمردانه او را شنیدم که برایم بسیار دردناک بود.

این پزشک در ادامه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان این روزها دل هر انسانی را آزرده و رنج می دهد، تصریح کرد: این آزار برای ما که مردم مظلوم فلسطین را مانند خود می دانیم مضاعف و مضاعف است. برادران مذهبی

رئیس جمهور با انتقاد شدید از رفتار منافقانه آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی با ژست دموکراسی و ادعای دفاع از حقوق بشر، گفت: این کشورها که دائما به حقوق بشر و کرامت انسانی ضربه می زنند، ثابت کرده اند که جنایتکار هستند. . با حمایت از این رژیم که کاملاً با این مفاهیم بیگانه هستند، جان انسانها به ویژه زنان و کودکان برای آنها ارزشی ندارد و همه ادعاهای آنها دروغ است.

وی با اشاره به وعده دروغ کشورهای غربی مبنی بر دعوت ایران به خویشتنداری و عدم پاسخگویی به قتل شهید هنیه در ازای آتش بس و توقف کشتار مردم بی گناه غزه، گفت: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی است. منجر به پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شد. قطعاً اگر این رژیم کوچکترین اشتباهی مرتکب شود، پاسخ شدیدتری دریافت خواهد کرد.

رئیس جمهور در ادامه عدم اتحاد و انسجام بین امت اسلامی را دلیل استکبار رژیم صهیونیستی در ارتکاب و تشدید جنایات علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و لبنان دانست و افزود: آنچه ما را به اینجا رسانده است تفاوت بین این دو است. کشورهای جامعه اسلامی و اگر مسلمانان بین خود متحد می شدند قطعا رژیم صهیونیستی جرأت انجام این جنایات را نداشت.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تنهایی توانایی این میزان جنایت را ندارد و به حمایت آمریکا و اروپا وابسته است، مقابله با این رژیم نیز نیازمند حمایت و همکاری مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است، تاکید کرد: ما هستیم. به دنبال آن هستیم و آن را هم در داخل کشورمان و هم در بین کشورهای همسایه و اسلامی دنبال می‌کنیم و بر استحکام روابط برادرانه و هماهنگی برای عزت و سربلندی امت اسلامی تاکید می‌کنیم که در صورت تحقق، صدای یکپارچه طنین‌انداز است. مسلمانان از تهاجم هر متجاوز و جنایتکاری جلوگیری می کند. جلوگیری از حقوق امت اسلامی؛ امیدواریم خداوند متعال همه ما را در این راه هدایت کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار، محمد اسماعیل درویش، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با ابراز خرسندی از دیدار با دکتر البادزیکیان، موفقیت مجدد وی را در جلب اعتماد تبریک گفت. وی همچنین روابط جمهوری اسلامی ایران با محور مقاومت به ویژه جنبش حماس را مورد بررسی قرار داد. وی روابط عمیق و مستحکم را تشریح کرد و گفت: امروز در مرکز ثقل جهان و در مرکز بشریت قرار داریم. تمدن‌های دینی و الهی و بی‌تردید هر کس بر این منطقه مسلط شود، نقش و تأثیر بسزایی در کل جهان خواهد داشت.

وی در ادامه به بررسی وقایع تاریخی اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها تا مرحله عادی سازی روابط با این رژیم توسط برخی کشورهای عربی و اسلامی پرداخت و گفت: اساس و فلسفه پروژه عادی سازی روابط با صهیونیست ها رژیم قصد داشت پرونده فلسطین را ببندد و حقوق فلسطینیان را به کلی از بین ببرد که اطلاعات جبهه مقاومت از این پروژه شکست خورد.

محمد درویش همچنین به تشریح ابعاد مختلف عملیات الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و دستاوردهای این عملیات بزرگ برای ملت فلسطین پرداخت و اظهار داشت: عملیات تهاجمی الاقصی به رژیم صهیونیستی با وجود تحمیل شکست‌های بزرگ به رژیم صهیونیستی نیز انجام شد. خسارات بزرگی به ملت ما وارد کرد، اما مردم فلسطین و مقاومت هرگز از هم جدا نخواهند شد و دوباره غزه را مستعمره خواهند کرد.

خالد مشعل، یکی دیگر از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس، در ادامه از حمایت گروه ها و بخش های مختلف جنبش مقاومت، از جنبش حزب الله لبنان گرفته تا انصارالله یمن، مقاومت اسلامی عراق و بالاتر از همه، تمجید کرد. جمهوری اسلامی . ایران، مقاومت اسلامی فلسطین. نیروهای مسلح سرافراز جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای بزرگی دست یافتند که شاید مهمترین آنها احیای و فعال سازی مجدد توان بازدارندگی جبهه مقاومت بود.

وی با تاکید بر اینکه مطمئن هستیم که خون سران و فرماندهان جبهه مقاومت ما را به پیروزی نهایی می رساند، گفت: توقف این جنگ وحشیانه مستلزم متحد کردن همه تلاش ها و حمایت از مقاومت فلسطین است و امیدواریم روزی بتوانیم در قدس شریف در کنار هم نماز می خوانیم، بخوانیم.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.