افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

مدیر باید متخصص، با انگیزه و مردم مدار باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383792
مدیر باید متخصص، با انگیزه و مردم مدار باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حمید ملانوری شمسی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن تشکر از اعتماد رئیس جمهور، وزیر کشور و دولت گفت: استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی و محل پرورش نخبگان در عرصه های مختلف وی با تاکید بر اینکه در روزی که مردم ایران و کشورهای […]

به گزارش خبرنگار مهر حمید ملانوری شمسی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن تشکر از اعتماد رئیس جمهور، وزیر کشور و دولت گفت: استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی و محل پرورش نخبگان در عرصه های مختلف

وی با تاکید بر اینکه در روزی که مردم ایران و کشورهای اسلامی از سیلی زدن به رژیم غاصب صهیونیستی ایران اسلامی خوشحال هستند از آمدن به همدان بسیار خوشحالم، توانمندی های استان همدان و رتبه چهاردهم جمعیتی آن را در کشور برشمرد.

استاندار همدان با تاکید بر وضعیت معدنی استان همدان گفت: باید در این زمینه تحقیقات و بررسی های دقیقی انجام شود چرا که در این صورت مواد معدنی بسیار خوبی کشف می شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد خود را می بریم. . از نفت و اقتصاد کشور تا معدن. استان همدان هم می تواند در این زمینه فعالیت کند، بنابراین می طلبد که در این زمینه بهتر کار کنیم.

ملانوری وی با اشاره به اینکه این استان محدود به 6 استان دیگر است، گفت: محورهای مواصلاتی این استان کمبودهایی دارد که باید پیگیری شود چرا که نیازمند توسعه وضعیت زیرساخت ها در حوزه های خدماتی، صنعتی و گردشگری هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به چالش هایی مانند بیکاری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب، بازار مناسب محصولات استان و غیره در استان همدان، گفت: بیان این چالش ها نفی عملکرد گذشته نیست، بلکه برای تسریع در توسعه باید تدابیری اتخاذ شود. در این زمینه گرفته شود.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن بخش کشاورزی از روش های سنتی، این حوزه را یکی از موضوعات مهمی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

ملانوری وی ادامه داد: بحث تعامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است; از آنجایی که بدون هم افزایی، قرابت فکری و رایزنی نمی‌توان موفق شد، شورای اسلامی یکی از تأثیرگذارترین مکان‌های کشور است، اما هیچ‌یک از اینها بدون همکاری محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی بدون همکاری دولت های دیگر نمی تواند مشکلات مردم را حل کند، گفت: نمایندگان محترم مردم از جایگاه اجرایی و پیگیری خوبی برخوردارند، مگر در این زمینه باید شخصیت ها و مردم نیز بدون مشورت مورد توجه قرار گیرند. . نباید با نمایندگان مراجع، شوراهای استانی و شهری، شوراهای سطح روستاها، فعالان سیاسی، سازمان های مردم نهادی که با انگیزه و علاقه وارد کار شده اند، موسسات خیریه، گروه های جهادی و خبرنگاران پیش برویم. .

استاندار همدان با بیان اینکه در سال های اخیر در حوزه ارتباطات با مشکلات زیادی مواجه بوده ایم، تاکید کرد: با همکاری جدی رسانه ها باید همکاری بین خدمات رسان و گیرندگان ایجاد شود، هم نظام باید بداند مشکلات و مطالبات مردم کجاست. هستند و مردم باید از اقدامات انجام شده گزارش دهند.

وی با تاکید بر لزوم تعامل با مردم، هنرمندان، رسانه ها، دانشجویان، زنان، کارگران، جامعه نظام سلامت، حوزه امنیتی و غیره خاطرنشان کرد: رفتار ما معتدل و تعاملی خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی در سطح استان ها برای تشکیل دولت فعال بوده اند، لذا از ستاد انتخاباتی در امور استفاده خواهیم کرد، گفت: قطعا در حوزه تصمیم گیری همه گروه ها و مردم مورد توجه قرار خواهند گرفت. انجام دادن .

وی تصریح کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اساس آن فرهنگ دینی و ایرانی است، باید برای توسعه فرهنگ عمومی و برای نشاط اجتماعی و شادی مردم تلاش کنیم.

ملانوری وی در ادامه سخنان خود تدوین سند توسعه فرهنگی را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: باید موضوع زیرساخت های استان را در نظر بگیریم، باید از انزوا عمل کنیم و به انزوا فکر کنیم، همه خدمات باید در کل مد نظر قرار گیرد. استان

در همین راستا استاندار همدان با تاکید بر اینکه توسعه متوازن، عادلانه و پایدار در سطح استان ضروری است، ادامه داد: توسعه باید در همه زمینه ها باشد چرا که اگر در محله ای مشکل اجتماعی وجود داشته باشد، این یک امر جمعی و اجتماعی است. کار باید در برنامه ها در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه سلامت، آموزش، مسکن و اولویت های استان برنامه ریزی شود تا اقدامات بر اساس نیاز ساکنان منطقه برنامه ریزی شود، خاطرنشان کرد: زنجیره ارزش در کشاورزی، صنعت و معدن باید گسترش یابد تا بتوان در مسیر حل بیکاری پیش رفت.

ملانوری وی در این زمینه افزود: برای کشت باید الگوی کشت در کنار مدیریت منابع آب در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت شناسایی توانمندی های استان است، یادآور شد: اعتبارات و منابع موجود در استان است. خزیاد و از این نظر نیاز به سرمایه گذاری در استان وجود دارد.

استاندار همدان تجربه موفق خود را در این زمینه بیان کرد و گفت: صدور مجوزهای بی نام را در استان قبلی خود تجربه کرده ام، این روند منجر به کاهش حمایت سرمایه گذاران و بروکراسی های اداری شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه علمی و توانمندی‌های علمی، بانوان، بهترین استعدادها و جوانان مدنظر است، یادآور شد: بحث دیپلماسی داخلی را در مجامع ملی از سر خواهیم گرفت.

استاندار همدان با اشاره به بحث امنیت گفت: یکی از مسائلی که مردم به آن نیاز مبرم دارند بحث امنیت است. در این زمینه با همکاری تمامی نهادهای امنیتی، قضایی و انتظامی استان، این نهادها را تقویت خواهیم کرد و با این روند نگاهی که سرمایه گذاران به استان دارند را ارتقا خواهیم داد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نیاز به تیم مدیریتی بسیار قوی است، ویژگی های مدیران استانی را اینگونه تشریح کرد: مدیران استانی باید در مسئولیت خود تجربه و دانش داشته باشند و در غیر این صورت باید از سمت خارج شوند.

ملانوری وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع، انگیزه و تلاش کافی برای پیشبرد امور می خواهد، نمی خواهیم مدیر پشت میز بنشیند; مدیر باید به اندازه پشت باشد. میز نشین اما باید با انگیزه کار مردم را دنبال کنید.

استاندار همدان شاخص زیر را برای مردم و حسن خلق دانست و گفت: هرکس نتواند با مردم خوب رفتار کند نیازی به قبول مسئولیت ندارد. اگر حقوق شما کم است، دوری کنید، مسئولیت را به عهده نگیرید.

وی یادآور شد: بنابراین ضمن اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از تدابیر و سیاست های مقام معظم رهبری، با نگرش ملی و گفتمان وفاق ملی، قانون گرایی، عدالت و انصاف و البته ، با مردمی بودن، معتقد بودن، تعامل با مردم. اقشار مختلف مردم، مشارکت مردمی، پاکیزگی، مبارزه با فساد، رفع تبعیض و استفاده از نخبگان و جوانان، انشاالله در راستای پیگیری و مدیریت توسعه متوازن، پایدار و همه جانبه استان پیش خواهیم رفت.

ملانوری در پایان میدان اصلی عمل در استان همدان برنامه های توسعه کشور، اسناد توسعه استان، سیاست های بسیار حکیمانه مقام معظم رهبری بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.