افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

کوچکترین خطای صهیونیست ها پاسخ قاطع تری دارد

  • کد خبر : 383787
کوچکترین خطای صهیونیست ها پاسخ قاطع تری دارد

آفتاب نیوز: مسعود البادیشیان رئیس جمهور ایران بعدازظهر چهارشنبه در چارچوب سفر دو روزه خود به قطر با هیئت عالی رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار و گفتگو کرد. رئیس جمهور در این دیدار شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را یکی از دردناک ترین اتفاقات زندگی وی برشمرد و افزود: شهید هنیه به […]

آفتاب نیوز:

مسعود البادیشیان رئیس جمهور ایران بعدازظهر چهارشنبه در چارچوب سفر دو روزه خود به قطر با هیئت عالی رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را یکی از دردناک ترین اتفاقات زندگی وی برشمرد و افزود: شهید هنیه به مراسم تحلیف من دعوت شد و همدیگر را در آغوش گرفتیم. پس از پایان مراسم با گرمی اما ساعاتی بعد با بی ادبی خبر قتل را شنیدم که برایم بسیار دردناک بود.

این پزشک در ادامه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان این روزها قلب هر انسانی را به درد می آورد و به درد می آورد، تصریح کرد: این آزار برای ما که مردم مظلوم فلسطین را برادر دینی خود می دانیم مضاعف و مضاعف است. . .

رئیس جمهور از رفتار منافقانه آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی با ژست دموکراسی و ادعای دفاع از حقوق بشر به شدت انتقاد کرد و گفت: این کشورها که مدام از حقوق بشر و کرامت انسانی انتقاد می کنند با حمایت خود تظاهرات کرده اند. برای این رژیم جنایتکار که کاملاً با این مفاهیم بیگانه هستند، جان انسانها به ویژه زنان و کودکان برای آنها ارزشی ندارد و تمام گفته های آنها دروغ است.

وی با اشاره به وعده دروغ کشورهای غربی مبنی بر دعوت از ایران به خویشتن داری و عدم پاسخگویی به قتل شهید هنیه در ازای آتش بس و توقف کشتار مردم بی گناه غزه، گفت: ادامه جنایات غزه ادامه دارد. رژیم صهیونیستی به پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منجر شد و قطعاً اگر این رژیم کوچکترین اشتباهی مرتکب شود، پاسخ شدیدتری دریافت خواهد کرد.

رئیس جمهور در ادامه عدم اتحاد و انسجام بین امت اسلامی را دلیل استکبار رژیم صهیونیستی در ارتکاب و تشدید جنایات علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و لبنان دانست و افزود: آنچه ما را به اینجا رسانده است تفاوت بین این دو است. کشورهای جامعه اسلامی و اگر مسلمین مسلمین با یکدیگر متحد باشند، رژیم صهیونیستی جرات انجام این جنایات را نداشت.

وی با بیان اینکه همانطور که رژیم صهیونیستی به تنهایی توانایی این سطح از جنایت را ندارد و به حمایت آمریکا و اروپا وابسته است، مقابله با این رژیم نیز نیازمند حمایت و هم افزایی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است. چیزی که هم در داخل کشورمان و هم در بین کشورهای همسایه و اسلامی به دنبال او هستیم. تاکید بر استحکام روابط برادرانه و هماهنگی برای عزت و سربلندی امت اسلامی است. اما امیدواریم خداوند متعال همه ما را در این راه هدایت کند.

در ادامه این دیدار، محمداسماعیل درویش، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با ابراز خرسندی از دیدار با پزشکان، با تبریک مجدد موفقیت وی در جلب اعتماد مردم ایران، روابط جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد. محور مقاومت اسلامی به ویژه جنبش حماس روابط عمیق و محکمی دارد. و فرمود: امروز ما در مرکز ثقل جهان و در مرکز تمدن های دینی و الهی هستیم. بدون شک هر کس بر این منطقه مسلط شود، نقش و نفوذ قابل توجهی در کل جهان خواهد داشت.

وی در ادامه به مرور وقایع تاریخی اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها تا مرحله عادی سازی روابط با این رژیم توسط برخی کشورهای عربی و اسلامی پرداخت و گفت: اساس و فلسفه پروژه عادی سازی روابط با صهیونیست ها. رژیم قصد داشت پرونده فلسطین را ببندد و حقوق فلسطینیان را به کلی از بین ببرد که اطلاعات جبهه مقاومت از این پروژه شکست خورد.

محمد درویش همچنین به تشریح ابعاد مختلف عملیات الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و دستاوردهای این عملیات بزرگ برای ملت فلسطین پرداخت و اظهار داشت: عملیات تهاجمی الاقصی به رژیم صهیونیستی با وجود تحمیل شکست‌های بزرگ، عملیات اقصی نیز انجام شد. لطمه بزرگی به ملت ما وارد کرد، اما مردم فلسطین و مقاومت هرگز از هم جدا نخواهند شد و یک بار دیگر غزه را استعمار خواهند کرد.

«خالد مشعل» یکی دیگر از اعضای دفتر سیاسی حماس نیز از حمایت گروه‌ها و بخش‌های مختلف جنبش مقاومت، از جنبش حزب‌الله لبنان گرفته تا انصارالله یمن، مقاومت اسلامی عراق و بالاتر از همه، جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد. مقاومت اسلامی فلسطین: عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشت که شاید مهم ترین آنها احیای و فعال سازی مجدد توان بازدارندگی جبهه مقاومت بود.

وی با تاکید بر اینکه مطمئن هستیم خون سران و فرماندهان جبهه مقاومت ما را به پیروزی نهایی می رساند، گفت: توقف این جنگ وحشیانه مستلزم متحد کردن همه تلاش ها و حمایت های مقاومت فلسطین است و امیدواریم روزی برسد که در قدس شریف در کنار هم نماز خواهند خواند، بخوانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.