افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
9

آنچه ما در روز دوم در جلسات زمستانی می شنویم

  • کد خبر : 3837
آنچه ما در روز دوم در جلسات زمستانی می شنویم

به‌نظر می‌رسد کارلوس رودون آماده دریافت پول است. به‌علاوه، یادداشت‌هایی درباره مسدود کردن پایه‌ها، توپ‌های بیس‌بال و سایر امضاهای روز دوم در سن دیگو. سن دیگو – بازار کارلوس رودون می تواند به دلیل بعدی تورم آژانس آزاد تبدیل شود. Rodón نسخه دیگری از Robbie Ray در سال گذشته است. هر دو فصل سکوی 29 […]


به‌نظر می‌رسد کارلوس رودون آماده دریافت پول است. به‌علاوه، یادداشت‌هایی درباره مسدود کردن پایه‌ها، توپ‌های بیس‌بال و سایر امضاهای روز دوم در سن دیگو.

سن دیگو – بازار کارلوس رودون می تواند به دلیل بعدی تورم آژانس آزاد تبدیل شود. Rodón نسخه دیگری از Robbie Ray در سال گذشته است. هر دو فصل سکوی 29 ساله با اعداد تقریباً یکسان در اینینگ (Ray بیشتر، 191.1-178)، ERA (Ray کمی پایین‌تر بود، 2.84 تا 2.88)، ERA+ (Edge to Ray، 157-140) و WHIP (رای) شروع می‌شدند. Rodón توسط smidgen، 1.03-1.04).

ری برنده جایزه AL Cy Young شد. رودون در رای گیری برای جایزه NL ششم شد. هر دو چپ دست خود را با تغییرات مکانیکی دوباره اختراع کردند. ری با سیاتل به مبلغ 115 میلیون دلار طی پنج سال قرارداد امضا کرد. Rodón هدف بالاتری دارد، و در این بازار فوق‌العاده شارژ و بایانکی هاوطفره زنبا توجه به علاقه، اکنون سوال این است که اعداد چقدر بالاتر می روند؟ هیچ بازیکن آزاد از سال 2019 به مدت شش سال یا بیشتر قرارداد نبسته است. رودون و کودای سنگا ممکن است به آنجا برسند.

رودون بازیکن متفاوتی نسبت به زمانی است که در اوایل دوران حرفه ای خود با مصدومیت ها و مکانیک ها مبارزه می کرد. همان مردی که زمانی با توپ های سریع و لغزنده به پایین زندگی می کرد، در سال 2022 خود را به عنوان یک هیولای برتر با سرعت بالا معرفی کرد. رودون بیش از هر کس دیگری در بیسبال توپ های سریع پرتاب کرد. او به طور متوسط ​​95.5 مایل در ساعت با بخاری خود با سرعت چرخش 2349 در حالی که آن را به طور متوسط ​​3.05 فوت از زمین فاصله داشت، می‌ساخت. در اینجا افراطی ترین توپ های پر سرعت، بر اساس ارتفاع متوسط ​​با حداقل 1000 گرم کننده وجود دارد: کریستین خاویر (3.09)، رودون (3.05) و جاستین ورلاندر (3.03). دادن شش سال یا بیشتر به رودون به این معناست که باور داشته باشیم که تحول پایدار است.

Joe Camporeale/USA TODAY Sports

• کوبز با استفاده از شانس یک ساله برای کودی بلینگر، که تنها 27 سال دارد، حرکت هوشمندانه ای انجام داد. آنها قصد دارند با او در زمین مرکزی بازی کنند. بلینگر به همان اندازه که فصل گذشته بد بود، یکی از سه بازیکنی بود که در فصل گذشته موفق شد 19 هومر را بزند و 14 بیس را در حین بازی در مرکز بازی بدزدد. بقیه برندگان جایزه تازه کار سال خولیو رودریگز از سیاتل و مایکل هریس از آتلانتا بودند. آخرین باری که یک بازیکن مرکزی کابز (حداقل 100 بازی) 20 ران خانگی زده است؟ کوری پترسون در سال 2004. تنها سه بازیکن در مرکز کابز 25 هومر را زده اند: هک ویلسون (چهار بار)، اندی پافکو و ریک دوشنبه، آخرین نفری که این کار را در سال 1973 انجام داد. حجم نمونه کوچک است (نه بازی) اما بلینگر دوست دارد ضربه را بزند. Wrigley Field: 0.321/.429/.536.

• بازار برای براندون نیمو قوی است، اگرچه او در زمین چپ (مثلاً با یانکی ها) بهتر از میدان مرکزی است (جیز آبی،غول هاوکوه های راکی). نیمو سال گذشته عمیق ترین زمین مرکزی بیسبال را بازی کرد تا معیارهای دفاعی خود را تقویت کند. او در زمین مرکزی هفت فوت عمیق‌تر و 17 فوت عمیق‌تر از سال 2019 حرکت کرد. نیمو 14 فوت عمیق‌تر از بلینگر بازی کرد که کم‌عمق‌ترین زمین مرکزی را بازی می‌کرد.

• ناامید از قدرت،نگهبانانیک خرید هوشمندانه در بازار عامل آزاد با جاش بل انجام داد. اما شما برای ناسازگاری با بل آماده می شوید. در طول سه فصل کامل گذشته، اختلاف بین نیم‌های فصل او در میانگین ضربه‌زنی 117 امتیاز، 32 امتیاز و 69 امتیاز بوده است.

• لیگ برتر بیسبال در حال مذاکره با انجمن بازیکنان در مورد بستن یک شکاف در قوانین بازی است: چرا بازیکنان داخلی هنوز هم اجازه دارند که پایه ها را مسدود کنند، در حالی که گیربکس مجاز به مسدود کردن صفحه اصلی نیست؟ دو طرف در حال بررسی این موضوع هستند که آیا از تمرین زانو افتادن بازیکنان داخل زمین برای برداشتن پایه از دونده کشویی جلوگیری کنند، تاکتیکی که می تواند خطری را به همراه داشته باشد، به ویژه برای دوندگانی که با دست اول می لغزند. آنها همچنین در حال ایجاد شکاف دیگری در شفاف سازی قانون خط دویدن به پایگاه اول هستند، که یک منبع منظم بحث و جدل است. آنها به فکر حذف آن نیستند.

• MLB همچنین به سفت کردن پروتکل های مالیدن توپ های بیسبال با گل قبل از بازی ها ادامه می دهد تا لطافت چرم را کاهش دهد. تغییرات در اواسط فصل گذشته آغاز شد و منجر به وضعیت یکنواخت تر توپ های بیس بال شد. کارمندان تیم خانگی توپ های بیسبال را می مالند. برخی از آنها 24 ساعت قبل از بازی این کار را انجام دادند و آنها را در کیسه های بزرگ ذخیره کردند. پارچ‌ها دریافتند که توپ‌های بیس‌بال که در اواخر بازی‌ها استفاده می‌شوند – آنهایی که از ته کیسه هستند – اغلب لطیف‌ترین توپ‌ها هستند، زیرا گل و لای دیگر توپ‌های بیس‌بال خشک شده و گرد و غبار باقی مانده یا خود کیسه روی آن‌ها نشسته است.

MLB سال گذشته ویدئویی از نحوه مالیدن توپ های بیسبال توسط هر یک از کارکنان خانه ضبط کرد. تکنیک ها و نتایج زیادی پیدا کرد. MLB تکنیکی را پیدا کرد که معتقد است بهترین عملکرد را دارد و آن را به عنوان الگوی جدید تنظیم کرد. لیگ همچنین روند را به سه ساعت قبل از بازی محدود کرد، توپ های بیس بال ذخیره شده در هر کیسه را به هشت دوجین محدود کرد و دستور داد که کیسه ها به طور منظم تمیز شوند – که باعث محدود شدن بقایای خشک شده و گرد و غباری که روی توپ های بیس بال فرود می آمد را محدود می کند. MLB همچنین عکس‌هایی از سه توپ بیس‌بال مالیده شده را در رنگ‌های مختلف توزیع کرد – کمی مالیده شده، متوسط ​​و تیره‌تر – و الگوی ترجیحی را بیشتر نسبت به نسخه تیره‌تر تعیین کرد. بیس بال به آزمایش چرم چسبنده و ماده اسپری ادامه می دهد، اما هیچ کدام از این داروها برای استفاده در MLB آماده نیستند.

• یانکی ها همچنان به تسکین دهنده های زمینی ادامه می دهند و تامی کانل (68 درصد زمین گیران در فصل نمونه کوچک خود با داجرز) را بازگرداندند. اما خطر کانله همیشه سلامتی است. در طول هشت فصل، او به طور متوسط ​​فقط 36 اینینگ انجام داده است، از جمله فقط 13 2/3 در سه سال گذشته.

رنجرزکار قابل توجهی برای ایجاد کادری کهنه‌کار انجام داده‌اند که اجازه می‌دهد هسته‌های توپ‌زنان جوان آن‌ها قبل از آماده شدن مجبور به حضور در لیگ‌های بزرگ نشوند. در Jacob deGrom، Jon Grey، Martín Pérez، Jake Odorizzi و Andrew Heaney، آنها پنج پرتاب کننده دارند که حداقل 170 اینینگ در یک فصل پرتاب کرده اند.

• بازار جذب در حال داغ شدن است. راکاردینال هامانند شان مورفی در حالی که اوکلند الک برلسون را در بسته بازگشت می خواهد. رنجرز در مورد جیمز مک کان، که رنجر جدید جیکوب دگروم را در نیویورک دستگیر کرد و همچنین کریس باسیت، راست دست عامل آزاد که قبل از گرفتن اندرو هینی در رادار آنها بود، سوال کرده است.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.