افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

یک مربی بزرگ خارجی روی نیمکت استقلال/بختیاری زاده دستیار شد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383604
یک مربی بزرگ خارجی روی نیمکت استقلال/بختیاری زاده دستیار شد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال با حضور احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره استقلال، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و سهراب بختیاری زاده سرپرست این تیم برگزار شد. مربی تیم استقلال. پیش از آغاز تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، رئیس هیئت مدیره استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت: قبل از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال با حضور احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره استقلال، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و سهراب بختیاری زاده سرپرست این تیم برگزار شد. مربی تیم استقلال.

پیش از آغاز تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، رئیس هیئت مدیره استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت: قبل از هر موضوعی یک بار دیگر از زحمات نکونام در مدت حضورش در استقلال تشکر می کنم. تیم در فوتبال حرفه ای این اتفاقات کاملاً طبیعی است، اما ما از تلاش شما و هم تیمی هایتان قدردانی می کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: شما جزو بهترین های فوتبال ایران هستید، ما در گروه استقلال به توانایی تک تک شما اعتقاد داریم و معتقدیم که می توانید به اوج برگردید. به هواداران نشان دهید که با تلاش زیاد اهمیت پیراهن استقلال را درک می کنید و برای شادی آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنید.

شهریاری در ادامه توضیح داد: سهراب بختیاری زاده از امروز در کنار استقلال خواهد بود و مسئولیت فنی این تیم را بر عهده خواهد داشت. به نقطه خوبی رسیده ایم و قطعا حضور او برای تیم مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: در اینجا اعلام می کنم قصد داریم یک مربی بزرگ خارجی به خدمت بگیریم تا استقلال با درایت او اتفاقات خوبی را رقم بزند و با حضور مربی بزرگی حضور داشته باشد. ما می توانیم از توانایی های فنی شما بهره مند شویم.

در ادامه سهراب بختیاری زاده با تشکر از زحمات کادرفنی سابق استقلال گفت: لازم می دانم از جواد نکونام تشکر کنم، او در این مدت برای استقلال زحمت کشید. به شما می گویم از تلاش های بی چون و چرای استقلال خسته نباشید.

وی در ادامه گفت: جایگاه امروز استقلال نه تنها به مذاق هواداران خوش نیامده بلکه مطمئنم آنها نیز از اتفاقات این روزها راضی نیستند اما در کنار هم سعی می کنیم شادی و خوشحالی را به هواداران برگردانیم.

بختیاری زاده در ادامه توضیح داد: بدون شک پتانسیل و انرژی هر یک از شما می تواند زمینه ساز موفقیت استقلال باشد. پس از صحبت های رئیس هیئت مدیره و سهراب بختیاری زاده، تمرین زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.