افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

مکزیک خواستار اقدامات فوری برای کاهش تنش در خاورمیانه شد

  • کد خبر : 383587
مکزیک خواستار اقدامات فوری برای کاهش تنش در خاورمیانه شد

آفتاب نیوز: وزارت امور خارجه مکزیک در بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد: از همه طرف‌ها می‌خواهیم اقدامات فوری برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه انجام دهند. در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه مکزیک خواستار مذاکره برای برقراری صلح پایدار در منطقه است، تاکید شده است: برقراری […]

آفتاب نیوز:

وزارت امور خارجه مکزیک در بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد: از همه طرف‌ها می‌خواهیم اقدامات فوری برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه انجام دهند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه مکزیک خواستار مذاکره برای برقراری صلح پایدار در منطقه است، تاکید شده است: برقراری آتش بس در منطقه و جلوگیری از آسیب بیشتر به غیرنظامیان ضروری است و دستیابی به صلح پایدار موجب ثبات منطقه می شود. خاورمیانه.

به گزارش ایرنا، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر سه شنبه 19 اسفندماه در ساعت 14:03 در جریان عملیات صادق 2 با کد مبارک یا رسول الله 90 درصد به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اصابت کرد عکس ها او با موفقیت اهداف را مورد اصابت قرار داد و رژیم صهیونیستی دچار وحشت شد. حوزه اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران دچار وحشت شد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع انجام شد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران عصر سه شنبه در گفت و گوی تلفنی با وزرای امور خارجه انگلیس، هلند و فرانسه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها بر اساس اصل 51 برجام از حق دفاع مشروع خود استفاده کرده است. منشور ملل و منحصراً پایگاه های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی.

علیرغم توانایی جمهوری اسلامی ایران در حمله به اهداف غیرنظامی، در پرتاب موشک سه شنبه شب خود به ایران، پایبندی همیشگی خود به اصول بشردوستانه و قوانین بین المللی و مخالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان ها و اردوگاه های غیرنظامی را نشان داد. در پاسخ، تنها مراکز امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.