افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

عکس سانسور عجیب یک بازیکن لیگ برتری در FC25

  • کد خبر : 383582
عکس سانسور عجیب یک بازیکن لیگ برتری در FC25

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی FC 25 چند روزی است که عرضه شده و در این مدت کوتاه، برخی از بازیکنان متوجه شده اند که برخی از خالکوبی های سانچو در بازی سانسور شده و طرح اصلی آنها در بازی قابل مشاهده نیست. یکی از این خالکوبی ها روی بازوی راست او است که طرحی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی FC 25 چند روزی است که عرضه شده و در این مدت کوتاه، برخی از بازیکنان متوجه شده اند که برخی از خالکوبی های سانچو در بازی سانسور شده و طرح اصلی آنها در بازی قابل مشاهده نیست.

یکی از این خالکوبی ها روی بازوی راست او است که طرحی از شخصیت های معروفی مانند سونیک، ماریو، اسپایدرمن و بارت سیمپسون است. اگرچه شکل کلی این خالکوبی روی دست او در بازی حفظ شده است، اما جزئیات شخصیت تغییر یافته است. دلیل این امر این است که EA حق استفاده از این شخصیت ها را ندارد و مجبور شد برای جلوگیری از مشکلات قانونی تغییراتی در طراحی خالکوبی ها ایجاد کند.

در اوایل سال 2019، سانچو از نبود خالکوبی هایش در بازی FIFA (که در آن زمان نام سریال بود) ناراضی بود و گفت:

خالکوبی من باید در نسخه بعدی فیفا باشد. همچنین، EA باید بیشتر به مدل موهای من توجه کند زیرا مدل موهای من در FIFA 19 هیچ شباهتی به واقعیت ندارد.

در سال 2021، سانچو در مورد خالکوبی های خود توضیح داد که از کودکی به کمیک علاقه داشته و به همین دلیل شخصیت های کمیک را روی بدن خود خالکوبی کرده است. او همچنین یک خالکوبی به یاد برادر کوچکترش که در کودکی درگذشت دارد. سانچو پس از انتقال از منچستریونایتد به چلسی، اکنون در تلاش است تا به فرم خوب خود بازگردد. او به صورت قرضی به چلسی پیوست و تابستان آینده به طور کامل به این تیم خواهد پیوست.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.