افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

سردار سناراد: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع ایران را در پی خواهد داشت

  • کد خبر : 383575
سردار سناراد: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع ایران را در پی خواهد داشت

به گزارش ایرنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر رسول صنایراد درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: شهید سید حسن نصرالله مایه مباهات جهان اسلام و جهان اسلام است. انسانیت که تا پای جان برای دفاع از مظلوم مقاومت کرد، جان باخت. […]

به گزارش ایرنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر رسول صنایراد درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: شهید سید حسن نصرالله مایه مباهات جهان اسلام و جهان اسلام است. انسانیت که تا پای جان برای دفاع از مظلوم مقاومت کرد، جان باخت.

وی ادامه داد: از زمان شهادت اسماعیل هنیه این حق برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است که به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که از خطوط قرمز عبور کرده و همچنین حماقت رژیم صهیونیستی در شهادت شهیدان پاسخ دهد. سردار نیلفروشان در کنار شهید سید حسن رخ داد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دلیل وقوع چنین اتفاقاتی، تصور احمقانه رژیم صهیونیستی بود که تصور می کرد سیاست عدم تنش از سوی ایران دنبال می شود و زمینه را فراهم کرده است. برای هرگونه تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی. بنابراین آنچه رخ داد نوعی اقدام جنایتکاران در قبال این خواست تاریخی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع ما را به دنبال خواهد داشت. یقیناً ایران اسلامی چندین سناریو را از قبل طراحی کرده و مقدمات لازم را برای اجرای آنها در این عملیات آماده کرده است.

اطلاع رسانی کند آیرینسپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب سه شنبه 19 مهرماه ساعت 14:03 با صدها موشک به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا حمله کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.