افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

تمام ظرفیت ساخت مسکن نباید به بخش خصوصی واگذار شود

  • کد خبر : 383567
تمام ظرفیت ساخت مسکن نباید به بخش خصوصی واگذار شود

شهرام ملکی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان اینکه برنامه عملیاتی پنج ساله شرکت عمران شهرهای جدید نقشه راه همه شهرهای جدید کشور در نظر گرفته شده و از این رو مسیر را برای همکاران مشخص می کند، اظهار داشت: بنابراین قبل از آماده سازی اساس است. نیاز به پروژه های قبل از […]

شهرام ملکی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان اینکه برنامه عملیاتی پنج ساله شرکت عمران شهرهای جدید نقشه راه همه شهرهای جدید کشور در نظر گرفته شده و از این رو مسیر را برای همکاران مشخص می کند، اظهار داشت: بنابراین قبل از آماده سازی اساس است. نیاز به پروژه های قبل از پایان سال جاری برای تمامی شهرستان ها الزامی است.
وی در این خصوص توضیح داد: تلاش داریم در 6 ماهه اول سال 1404 عملیات اجرایی را آغاز کنیم و فصل کاری را برای پیشبرد پروژه ها از دست ندهیم.

ملکی ضمن تاکید بر اینکه در این مدت نگاه ویژه و جدیدی به پروژه های مشارکتی داریم، گفت: با توجه به مشکلات موجود سعی می کنیم اشتباهات گذشته در این حوزه تکرار نشود و تمام ظرفیت های عمرانی به بخش خصوصی سپرده نشود. . .

وی ادامه داد: از این نظر اگر زمین قابلیت سرمایه گذاری خوبی داشت; پروژه تجاری-مسکونی را با منابع داخلی شرکت و زیر نظر ستاد شروع کنیم و در بودجه سال آینده در نظر بگیریم.

ملکی با اشاره به شهرهایی که دارای پروژه های برجسته کشوری هستند، بیان کرد: بنابراین در زمان تنظیم بودجه سال آینده این پروژه ها ویژه تلقی می شود، ضمن پیگیری با نمایندگان حوزه انتخابیه برای افزایش و تصویب بودجه لازم برای تکمیل پروژه، تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: هر یک از شرکت های زیرمجموعه که قصد دارند از صندوق ملی مسکن برای ساخت و تکمیل پروژه های خود استفاده کنند. از امروز در قالب تهاتر باید در بودجه اصلاح شده 1403 و پیشنهاد 1404 پیش بینی شود تا در زمان مقرر مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.