افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

محکومیت پرسپولیس تایید و مدیرعامل چادرملو تبرئه شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 383559
محکومیت پرسپولیس تایید و مدیرعامل چادرملو تبرئه شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف در مورد چندین مورد نظر صادر کرد. کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای اعتراض باشگاه پرسپولیس به جریمه ۱۱۰ میلیونی روشن کردن مواد محترقه توسط هواداران و همچنین اعتراض باشگاه چادرملو به جریمه مدیرعامل باشگاه را به صندوق انداخت. از این باشگاه متن آرای گفته شده را در زیر می خوانید: * در خصوص […]

کمیته استیناف در مورد چندین مورد نظر صادر کرد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای اعتراض باشگاه پرسپولیس به جریمه ۱۱۰ میلیونی روشن کردن مواد محترقه توسط هواداران و همچنین اعتراض باشگاه چادرملو به جریمه مدیرعامل باشگاه را به صندوق انداخت. از این باشگاه متن آرای گفته شده را در زیر می خوانید:

* در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم صادره برای باشگاه تجدیدنظرخواه به دلیل تخلف از قوانین مسابقات به یک میلیارد و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. اصول کلی رفتار و روشن کردن مواد محترقه توسط تماشاگران منتسب به بازی فوتبال پرسپولیس و خوزستان از هفته سوم لیگ دسته اول کشور با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره. صادر شده، اعتراض و اعتراض مؤثری که موجب تعرض به اظهارات معترض باشد، مستند به ماده 106 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه نشده است، اگرچه اعتراض رد می شود، اما تأیید و دادخواست صادره را اعلام می کند. رای داده شده نهایی است.

*در رابطه با درخواست تجدیدنظر مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو اردکان از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن مقرر شد مدیرعامل باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شود. به دلیل تخطی از دستورالعمل ناظر مصاحبه از طریق اظهارات غیرفنی در مصاحبه بعد از بازی بین تیم های چادرملو اردکان و شمس آذر قزوین، بررسی محتوای پرونده و اظهار نظر در مورد محتوای مصاحبه منتسب به آنها. مشاهده می شود که اظهارات وی عموماً در چارچوب مشکلات موجود در بازی ذکر شده بوده است، بنابراین افراد را نمی توان در زمره اظهارات متعارف طبقه بندی کرد. لذا با توجه به نکات فوق تجدیدنظرخواهی به موجب ماده مذکور ثبت و مستند می گردد. 106 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، تجدیدنظرخواهی نقض و حکم مطلق صادر و به قاضی اعلام می شود. رای داده شده نهایی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)