افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

عملیات صادق 2 پاسخی به خواسته جدی مردم بود

  • کد خبر : 383488
عملیات صادق 2 پاسخی به خواسته جدی مردم بود

آفتاب نیوز: محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور پس از بازگشت از اجلاس کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اوراسیا اظهار داشت: جمهوری اسلامی هرگز شروع به جنگ نکرده و معتقد به همزیستی و همکاری است، اما نشان داده ایم که پاسخ قاطعیت برای کوچکترین اقدام علیه منافع ما.» وی افزود: عملیات صادق 2 پاسخی به […]

آفتاب نیوز:

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور پس از بازگشت از اجلاس کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اوراسیا اظهار داشت: جمهوری اسلامی هرگز شروع به جنگ نکرده و معتقد به همزیستی و همکاری است، اما نشان داده ایم که پاسخ قاطعیت برای کوچکترین اقدام علیه منافع ما.»

وی افزود: عملیات صادق 2 پاسخی به خواسته جدی مردم کشور و انتقام خون میهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله بود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم رژیم صهیونیستی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران درس بگیرد و دست از شیطنت بردارد وگرنه رزمندگان اسلام پاسخ جدی تری به آنها خواهند داد.

عارف با اشاره به سفر به ارمنستان گفت: سفر بسیار خوبی با همکارانمان داشتیم و هدف اصلی شرکت در نشست نخست وزیران اتحادیه اقتصادی اوراسیا بود.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر به این نتیجه رسیدیم که به عضویت اتحادیه اقتصادی اوراسیا درآییم و به عنوان عضو میهمان در رابطه با کشورهایی که در عرصه تمدن ایران در تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، فنی و مهندسی حضور دارند در جلسه شرکت کردیم. . جنبه ها

معاون اول رئیس جمهور افزود: در نشست نخست وزیران اتحادیه نشست های خوبی برگزار شد که شاید نشان دهنده افزایش تعاملات سیاسی و اقتصادی بین اعضا به ویژه نزدیک ترین همسایگان ما باشد و این امر از سوی دولت وحدت ملی نیز برجسته می شود. .

عارف از عضویت ایران به عنوان ناظر در این اتحادیه خبر داد و گفت: در این جلسه با عضویت ما به عنوان ناظر موافقت شد و در اجلاس بعدی رهبران که در ماه های آینده برگزار می شود این عضویت به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی همچنین به دیدار با نخست وزیر ازبکستان اشاره کرد و گفت: تشابهات فرهنگی فرصت مغتنمی برای گسترش روابط است که در این اجلاس و در دیدارهای دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در پایان با اشاره به دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان خاطرنشان کرد: نخبگان اقتصادی و علمی زیادی در ایروان وجود دارند که می توانند ظرفیت های زیادی را در زمینه افزایش مبادلات اقتصادی خرد و ایجاد بازارهای دو کشور ایجاد کنند. که ما حمایت می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.