افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

مقایسه عملکرد کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی پس از 30 سال حضور در لیگ قهرمانان – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 383453
مقایسه عملکرد کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی پس از 30 سال حضور در لیگ قهرمانان – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

پشتیبانی کنید با حضور بریس در دیدار بارسلونا و یانگ بویز، روبرت لواندوفسکی به دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که پس از 30 سالگی حداقل 50 گل به ثمر رسانده است. دیدار بارسلونا و یانگ بویز در دومین روز لیگ قهرمانان اروپا با برتری 5 بر صفر آبی اناری ها به پایان […]

پشتیبانی کنید با حضور بریس در دیدار بارسلونا و یانگ بویز، روبرت لواندوفسکی به دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که پس از 30 سالگی حداقل 50 گل به ثمر رسانده است.

دیدار بارسلونا و یانگ بویز در دومین روز لیگ قهرمانان اروپا با برتری 5 بر صفر آبی اناری ها به پایان رسید. بلوگرانا پس از باخت در خانه مقابل اوساسونا، شکست سختی را در حضور ستاره های خود به رقیب سوئیسی تحمیل کرد و 3 امتیاز اروپایی فصل جدید را کسب کرد.

یکی از چهره های درخشان تقابل دو تیم روبرت لواندوفسکی بود که با زدن دو گل نقش پررنگی در پیروزی آبی و سفید داشت. لواندوفسکی که سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، با دبل مقابل یانگ بویز تعداد گل های خود را به 96 رساند.

بریس در بازی دیشب نیز رکورد فوق العاده ای را برای لواندوفسکی ثبت کرد. پس از کریستیانو رونالدو، ستاره لهستانی دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که پس از 30 سالگی حداقل 50 گل به ثمر رسانده است. رونالدو و لوا پس از 30 سالگی به ترتیب 68 و 51 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندند.

مقایسه عملکرد گلزنی کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی پس از 30 سال حضور در لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی، اولین و دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با بیش از 50 گل پس از 30 سالگی

همچنین پس از کریستیانو رونالدو، روبرت لواندوفسکی به دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که حداقل 10 گل با 3 تیم مختلف به ثمر رسانده است. رونالدو 21 گل برای منچستریونایتد، 105 گل برای رئال مادرید و 14 گل برای یوونتوس به ثمر رساند. وولواندوسکی 17 گل برای دورتموند، بایرن مونیخ 69 گل و بارسلونا 10 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.