افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

انتصابات در استان همدان باید تخصصی باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383436
انتصابات در استان همدان باید تخصصی باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانیمتقی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، وعده صدیق را نشانه این که جمهوری اسلامی پشتوانه مستضعفان جهان است، دانست و اظهار داشت: مدیران باید بدانند که آنچه دائمی است خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنهاست. وی خاطرنشان کرد: استان همدان […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانیمتقی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، وعده صدیق را نشانه این که جمهوری اسلامی پشتوانه مستضعفان جهان است، دانست و اظهار داشت: مدیران باید بدانند که آنچه دائمی است خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان از نظر رهبری دارالمجاهدین وی ادامه داد: بوعلی سینا مظهر عقلانیت است، باباطاهر مظهر عرفان است، این شهر تلفیقی از حکمت و عرفان است.

شعبانی متقی در ادامه بیان کرد: صنعت اول استان همدان کشاورزی و صنعت دوم گردشگری است و در این زمینه به موضوع آب اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه موضوع ثبت جهانی در دولت سیزدهم محقق شد، افزود: هنوز به جایگاه خود در سطح ملی در حوزه گردشگری نرسیده ایم و اکنون به دلیل جهانی شدن در دنیا باید برنامه ریزی در این زمینه دنبال شود.

وی مطالبه مردم همدان از استاندار را شامل موضوع مسکن، اشتغال و زیرساخت های کافی دانست و افزود: همانطور که ریاست جمهوری نیز بر مقوله اقدامات کارشناسی تاکید دارد، اقدامات در استان همدان نیز باید به صورت کارشناسی دنبال شود. . .

امام جمعه شهر همدان با اشاره به تصویب سند استانداری جامع فرهنگی همدان به بیان مشکلات موجود در ساختارهای اداری و قانونی کیشور پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه باید توزیع قدرت سیاسی در استان ها انجام شود، خواستار اقدامات فراتر از ساختارها شد و گفت: باید از تجربیات جدید بهره مند شویم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به توقف طرح جامع شهر همدان ادامه داد: استان همدان هیچ اقدام سیاسی انجام نمی دهد و انتصابات، عزل و نصب ها باید به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی شود.

شعبانی متقی در پایان خواستار ورود بخشی شد. نگران است استاندار همدان در همه امور در اولویت استان بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.