افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

کاربردهای تتر، فراتر از تجارت در بازارهای کریپتو

  • کد خبر : 383355
کاربردهای تتر، فراتر از تجارت در بازارهای کریپتو

پائولو آردوینو، مدیر عامل بنیاد تتر، در آخرین مصاحبه خود اظهار داشت که استفاده از این استیبل کوین (USDT) فراتر از معاملات بازار کریپتو است. او معتقد است که تتر در حال حاضر به عنوان یک ابزار مالی قدرتمند در زمینه های مختلف از جمله پرداخت های جهانی و مدیریت نقدینگی در شرکت های بزرگ […]

پائولو آردوینو، مدیر عامل بنیاد تتر، در آخرین مصاحبه خود اظهار داشت که استفاده از این استیبل کوین (USDT) فراتر از معاملات بازار کریپتو است. او معتقد است که تتر در حال حاضر به عنوان یک ابزار مالی قدرتمند در زمینه های مختلف از جمله پرداخت های جهانی و مدیریت نقدینگی در شرکت های بزرگ استفاده می شود.

به گزارش اسمارتک نیوز، آردوینو همچنین تاکید کرد که تتر با ایجاد زیرساختی مطمئن و شفاف توانسته پلی بین دنیای مالی سنتی و دیجیتال باشد. او معتقد است که این پیشرفت ها تتر را به ابزاری مفید در زمینه های مختلف مالی تبدیل کرده است و می تواند نقشی حیاتی در آینده مالی جهانی داشته باشد.

کاربردهای تتر در امور مالی بین المللی

شاید در ابتدا تتر به عنوان یک ارز دیجیتال شروع به کار کرد، اما امروزه این توکن به عنوان با ارزش ترین کوین پایدار در بازار شناخته می شود و پرکاربردترین دلار دیجیتال در جهان شناخته شده است پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، این موضوع را در مصاحبه ای با تام فارلی، مدیر عامل Bullish مطرح کرد. Bolish صاحب رسانه CoinDesk و یکی از دارندگان اصلی USDT در جهان است.

استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که ارزش آنها به یک دارایی واقعی گره خورده است و به عنوان ستون فقرات تراکنش های رمزنگاری عمل می کنند. این ارزها راهی برای ذخیره ارزش در بازار ارزهای دیجیتال بدون نگرانی در مورد نوسانات ارزهایی مانند بیت کوین ارائه می دهند. بیشتر آنها با نسبت 1:1 به دلار آمریکا مرتبط هستند، اما برخی از آنها به سایر ارزها و دارایی ها مانند طلا نیز مرتبط هستند.

اما آردوینو معتقد است که استفاده از تتر فراتر از بازارهای رمزنگاری است. او می گوید که در کشورهایی مانند آرژانتین و ترکیه، این استیبل کوین به عنوان یک جایگزینی برای ارزهای ملی ناپایدارنقش نجات دهنده را ایفا می کند. قبل از پذیرش گسترده USDT، مردم در کشورهای با تورم شدیدمجبور به دریافت دلار به بازار سیاه چرخیدن

آردوینو بیان کرد:

USDT در خارج از ایالات متحده بسیار بهتر عمل می کند. در ایالات متحده، شما 15 ردیف انتقال مختلف برای دلار آمریکا دارید. شما بانک، کارت اعتباری، کارت نقدی، Venmo، PayPal، CashApp و غیره دارید، اما چه کسی به دلار نیاز دارد؟

آردوینو افزود:

این توضیح می دهد که چرا USDT نه تنها بزرگترین استیبل کوین در بازار است، با ارزشی نزدیک به 120 میلیارد دلار، بلکه سومین ارز دیجیتال با ارزش در بازار است. فقط بیت کوین و اتر ارزش بیشتری از این دارند. همچنین ارزش بازار این استیبل کوین بیش از سه برابر نزدیکترین رقیب آن USDC با ارزش بازار 35.6 میلیارد دلار است.

بیش از نیمی از توکن های USDT، 61 میلیارد دلار، بر روی بلاک چین Tron صادر می شود، در حالی که 54.3 میلیارد دلار بر روی بلاک چین اتریوم است، بلاک چینی که بیشتر برای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته شده است. . این به این دلیل است که تراکنش در Tron بسیار ارزان تر است.

طبق EtherScan، هزینه گاز برای یک مبادله ساده اتریوم به طور متوسط ​​حدود 14.60 دلار است. در Troon این هزینه حدود 20 سنت است.

آردوینو گفت:

تصور کنید شخصی در هائیتی زندگی می کند و روزانه 1.34 دلار درآمد دارد. چگونه می تواند 5 دلار کارمزد تراکنش بپردازد؟ این بازارها نمی توانند 5 یا 6 دلار به ازای هر تراکنش در اتریوم یا سایر شبکه ها بپردازند.

آردوینو همچنین زاویه دیگری را که در آن استیبل کوین ها و ژئوپلیتیک تلاقی می کنند مورد بحث قرار داد. اوراق خزانه. این اوراق به عنوان پشتوانه ای برای ارزهای دیجیتال عمل می کنند و به راحتی به دلار تبدیل می شوند. در این بین پرداخت سود به نفع تتر است.

از آنجایی که چین، دومین دارنده اوراق خزانه ایالات متحده، همچنان به کاهش دارایی های خود ادامه می دهد، ناشران استیبل کوین مانند تتر مشتاق خرید این اوراق بودند و بیش از 100 میلیارد دلار از آنها را از بانک خلق چین خریداری کردند.

آردوینو گفت:

اگر تتر یک کشور بود، دارایی های آن معادل آلمان و نزدیک به کره جنوبی بود.

وی افزود:

ما انعطاف پذیری را به مالکیت دلار آمریکا اضافه کردیم، بنابراین دیگر یک کشور یا تصمیم گیرنده واحدی وجود ندارد که بتواند به طور ناگهانی صدها میلیارد دلار در اوراق خزانه بفروشد. USDT و Tether بهترین دوستان دلار آمریکا هستند.

بیشتر ذخایر تتر متعلق به کانتور است

برای مدت طولانی، وضعیت ذخایر تتر همیشه یک علامت سوال بزرگ بوده است و دلیل خوبی هم دارد. در روزهای اولیه، این شرکت بارها از سیستم های بانکی خارج شد و مجبور شد حساب های خود را در سراسر جهان از قطر گرفته تا چین، تایوان و کانادا باز و بسته کند.

در حالی که حمایت USDT هنوز نامشخص بود، CoinDesk تلاش کرد تا جزئیات کامل روابط بانکی Tether را که توسط دادستان کل ایالت نیویورک در طی تحقیقات به دست آمده بود منتشر کند (استیبل کوین در نیویورک به عنوان بخشی از تسویه حساب ممنوع شده است). در ابتدا، دادستان کل نیویورک با درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIL) CoinDesk برای افشای جزئیات دارایی های تتر مخالفت کرد، اما قاضی پرونده این اعتراض را رد کرد.

اکنون شرایط تغییر کرده و روابط ساده تر شده اند. بیشتر سرمایه تتر توسط شرکت خدمات مالی Cantor Fitzgerald مدیریت می شود و هاوارد لوتنیک، مدیر عامل بانک، به طور منظم از ناشر استیبل کوین حمایت می کند.

آردوینو گفت که Lutnik به ذخایر پشتیبان USDT دسترسی کامل دارد و تتر همان نوع تاییدیه ای را از یک شرکت بزرگ حسابداری دریافت می کند که رقبای آن دریافت می کنند. او گفت: «هر کسی که به این تئوری‌های توطئه اعتقاد دارد، باید از زیرزمین مادرش بیرون بیاید. که به شایعاتی اشاره دارد که ادعا می کنند تتر پشتیبانی کافی برای USDT ندارد. به نظر نمی رسد بازار نیز این شایعات را باور کند.

داده های پلتفرم پلی مارکت نشان می دهد که احتمال ورشکستگی تتر در سال 2024 تنها 4 درصد است که کمتر از پیش بینی بازار در مورد امکان استفاده از سلاح هسته ای در سال جاری است که 9 درصد تخمین زده می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-02 19:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.