افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

احمد خاتمی: مرگ بر آمریکا حق آمریکاست

  • کد خبر : 383343
احمد خاتمی: مرگ بر آمریکا حق آمریکاست

اطلاع رسانی کند جریان جدید خبرگان رهبری در سخنانی در این راهپیمایی ضمن محکومیت ترور سید حسن نصرالله و تشکر از سپاه پاسداران برای انجام عملیات صادق 2 در میدان تشریفات امام حسین(ع) افزود: انتقام ظالمان را در چهار مرحله خواهیم گرفت. آیات قرآن». این اقدام نیز بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد […]

اطلاع رسانی کند جریان جدید خبرگان رهبری در سخنانی در این راهپیمایی ضمن محکومیت ترور سید حسن نصرالله و تشکر از سپاه پاسداران برای انجام عملیات صادق 2 در میدان تشریفات امام حسین(ع) افزود: انتقام ظالمان را در چهار مرحله خواهیم گرفت. آیات قرآن». این اقدام نیز بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد انجام شد.

خاتمی گفت: از فرزندان مقتدرمان تشکر می کنیم که سخت جنگیدند و دستشان درد نکند. صدها موشک به تل آویو اصابت کرد که این پیام را دارد که این ملت مصمم به نابودی صهیونیسم است.

اگر دوباره بخواهند شیطنت کنند، ضربه بیشتری می زنیم

سرپرست امام جمعه تهران تاکید کرد: اگر باز هم بخواهند شیطنت کنند ضربه بیشتری به آنها می زنیم.

وی ادامه داد: ما به رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که از صحنه عقب نشینی نمی کنیم. زندگی ابدی در مرگ پیروز می شود. از حسین (ع) آموختیم که مردن با عزت بهتر از ذلیل زندگی کردن است.

مرگ بر آمریکا حق آمریکاست.

خاتمی گفت: انگلیس، ژاپن و سایر جنایتکاران عملیات قول صادق 2 را محکوم کرده اند و به آنها می گوییم بمیرید. بچه را کشتند، محکومش نکردی! ما معتقدیم که همه اینها تحت کنترل ایالات متحده است و مرگ بر ایالات متحده حق ایالات متحده است.

وی ادامه داد: بایدن گفت کاری که اسرائیل انجام می دهد دفاع مشروع است، بمیر! آیا کشتن زنان و کودکان دفاع مشروع است؟ و کشتن بیش از 40 هزار نفر دفاع مشروع است؟ این جنایت بزرگی است که تاریخ درباره آن خواهد نوشت.

امام جمعه تهران ادامه داد: ما عزادار هستیم و شکی در این نیست، مردم وقتی شنیدند سید حسن نصرالله کشته شده اشک ریختند، اما آنچه مهم است راه سید حسن است که باید ادامه یابد و ایشان راه «مقاومت بی امان» در برابر دشمنان اسلام است. سرنوشت منطقه است. با همان مقاومت تعیین می شود.

مردم ایران از خستگی خسته شده اند.

وی تاکید کرد: دشمن می خواهد ملت ایران را خسته نشان دهد، بدون اینکه متوجه شود ملت ایران از خستگی خسته شده است، بنابراین خسته نشدن به معنای مقاومت راه پیروزی در برابر دشمن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.