افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

لزوم اجرای کامل طرح تفصیلی تبریز اعتبار ویژه افتتاح معابر در بودجه 1404 لحاظ شود.

  • کد خبر : 383340
لزوم اجرای کامل طرح تفصیلی تبریز اعتبار ویژه افتتاح معابر در بودجه 1404 لحاظ شود.

به گزارش بازار، اسماعیل چمینی گفت: ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی و جلب رضایت شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری برای اجرا و تکمیل پروژه های مصوب عمرانی راه ها بر اساس برنامه و بودجه سال جاری است. وی افزود: در صورتی که سازوکار اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تبریز مطابق ماده واحده و تبصره […]

به گزارش بازار، اسماعیل چمینی گفت: ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی و جلب رضایت شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری برای اجرا و تکمیل پروژه های مصوب عمرانی راه ها بر اساس برنامه و بودجه سال جاری است.

وی افزود: در صورتی که سازوکار اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تبریز مطابق ماده واحده و تبصره چهار قانون اصلاحی مصوب سال 1380 باشد و وضعیت املاک واقع در پروژه های دولتی و شهرداری ها را تعیین کند، می تواند مهمترین نقش را ایفا کند. . در دستیابی به اهداف مدیریتی برای انجام یک شهر.

چمنی با بیان اینکه اجرای پروژه های راهسازی در تبریز می تواند در رفع بخشی از معضل ترافیک موثر باشد، افزود: اجرای پروژه های راهسازی می تواند اشتغال زایی، افزایش ارزش اموال شهروندان و همچنین تغییر چهره و نوسازی و نوسازی را فراهم کند. بهبود نماهای شهری نقش مهمی ایفا می کند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: بر اساس قانون اگر شهرداری پس از گذشت 5 سال نتواند طرح تفصیلی مصوب را اجرا کند، باید سریعا نسبت به صدور پروانه ساخت برای شهروندان ساکن در این مناطق اقدام کند تا از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند. . متأسفانه در شهر تبریز سال هاست که این قانون مورد بی توجهی قرار گرفته است و این موضوع فقط مربوط به این دوره مدیریت نیست. این امر باعث نارضایتی شهروندان و بی اعتمادی به مدیریت شهری شده است.

چمنی با اشاره به اینکه شهروندان امیدوارند بلاتکلیفی پروژه های راهسازی برطرف شود، گفت: با توجه به این شرایط، تکمیل راهسازی های ناتمام به ویژه در مناطق و محله های کمتر برخوردار و اجرای پروژه های راهسازی جدید راهسازی باید در دستور کار قرار گیرد. اکثریت برنامه های عمرانی شهرداری برای سال 1404. تبریز را بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.