افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

تاکید آکسیوس بر برنامه تل آویو برای پاسخ به عملیات ایران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 383324
تاکید آکسیوس بر برنامه تل آویو برای پاسخ به عملیات ایران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آکسیوس در گزارشی به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شد که کابینه اسرائیل در نشست شب گذشته خود تصمیم گرفته است «به تلافی قابل توجهی» علیه ایران واکنش نشان دهد، اما نوع حمله را مشخص نکرد. منابع آکسیوس اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی هنوز درباره […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آکسیوس در گزارشی به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شد که کابینه اسرائیل در نشست شب گذشته خود تصمیم گرفته است «به تلافی قابل توجهی» علیه ایران واکنش نشان دهد، اما نوع حمله را مشخص نکرد.

منابع آکسیوس اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی هنوز درباره نحوه پاسخگویی به حمله موشکی ایران تصمیم نگرفته اند زیرا قصد دارند با دولت آمریکا رایزنی کنند.

آکسیوس در ادامه تصریح کرد: اسرائیل قصد دارد به تنهایی پاسخ دهد، اما با توجه به پیامدهای استراتژیک این وضعیت، می‌خواهد برنامه‌های خود را با آمریکا هماهنگ کند. پاسخ اسرائیل به هماهنگی دفاعی با فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) و علاوه بر این، نیروی هوایی اسرائیل به مهمات بیشتر و شاید پشتیبانی عملیاتی دیگر نیاز دارد.

به گزارش آکسیوس، واشنگتن از پاسخ تلافی جویانه اسرائیل حمایت کرده است، اما گفته است که این پاسخ باید «محاسبه شده» باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته اعلام کرد: در پاسخ به شهادت شهید هانیه، سید حسن نصرالله و شهید نیل‌فروشان، به قلب سرزمین‌های اشغالی حمله کردیم و اگر رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد، با حملات شکننده‌ای مواجه خواهد شد. “

پس از حمله تلافی جویانه ایران به سرزمین های اشغالی فلسطین، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد که حمله موشکی گسترده ایران “بی اثر” بوده و گفته واشنگتن به حمایت از تل آویو ادامه خواهد داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین اطلاعیه پس از حمله گسترده موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی، نام این عملیات را «وعده صادقانه 2» اعلام کرد و تاکید کرد: «اگرچه این منطقه توسط سامانه‌های پدافندی پیشرفته‌تر و گسترده‌تر، 90 درصد محافظت می‌شد. از گلوله ها با موفقیت شلیک شد.” هدفش را زده است و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.