افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

دلیل خوشحالی خاص ستاره سپاهان مشخص شد: خوب به من نگاه کن!

  • کد خبر : 383294
دلیل خوشحالی خاص ستاره سپاهان مشخص شد: خوب به من نگاه کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد آقایی پور در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2 که در فولادشهر در سپاهان برگزار شد به عنوان ستاره تیمش ظاهر شد و با دو گل دیدنی توانست بار دیگر توانایی خود را به نمایش بگذارد و با گل هایش به نمایش بگذارد. او نقش مهمی در بقای این […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد آقایی پور در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2 که در فولادشهر در سپاهان برگزار شد به عنوان ستاره تیمش ظاهر شد و با دو گل دیدنی توانست بار دیگر توانایی خود را به نمایش بگذارد و با گل هایش به نمایش بگذارد. او نقش مهمی در بقای این تیم داشت، در پنجره تابستانی مورد توجه تیم های مدعی قرار گرفت و بحث های زیادی درباره انتقال او به استقلال، پرسپولیس و در نهایت سپاهان مطرح شد.

به گزارش “ورزش سه”، حتی بحث حضور او در فوتبال اروپا زمانی شکل گرفت که او به طور ناگهانی از فرودگاه بازگشت. اما هزینه ای که سپاهان برای این انتقال متحمل شد باعث شد در این مدت فشار زیادی را تحمل کند. دو گل دیدنی و جذاب آقایی پور به استقلال تاجیکستان کینه او را شکست و نشان داد که همچنان می تواند به عنوان یک ستاره تاثیرگذار ملی پوش ظاهر شود و از فشار و حملات به دور باشد.

آیا باید با گل زدن به استقلال تاجیکستان شروع کنیم یا روزهای پرماجرا او را به یاد بیاوریم؟

قطعاً دوست ندارم او در مورد موضوعاتی خارج از فوتبال صحبت کند که هیچ ربطی به من ندارند. من یک فوتبالیست هستم. زندگی حرفه ای من کاملا مشخص است. تمرین کنید، تمرین کنید و فوتبال بازی کنید و برای بهترین عملکرد و تعهد تلاش کنید! قطعا برخی مسائل خارج از این دست بازیکن نیست و من کاملا این موضوع را پذیرفته ام و طبیعی است که تمام تمرکز شخصی من روی فوتبال و اهدافی است که دنبال می کنم.

بنابراین شما نمی خواهید در مورد پنجره گرم تابستانی که گذراندید و تیتر خبر بودید صحبت کنید!

هوا گرم بود، همین! نه بیشتر و نه کمتر. من فقط می خواستم به عنوان یک فوتبالیست بازی کنم و البته طبیعی بود که خیلی مسائل را در نظر بگیرم و با تامل بیشتر تصمیم درستی بگیرم که اتفاقات خوبی برای آینده ام رقم بخورد. من 24 ساله هستم و راه درازی در پیش دارم و قله های زیادی را تصور کرده ام. مانند یک کوهنورد باید آنها را یکی پس از دیگری فتح کنم و از آینده نمی ترسم زیرا بهترین آزمون ها را در پایان برایم گذاشته ام.

بله قبلا صحبت کردیم حضور در تیم بزرگ، حضور در تیم ملی، حضور در فوتبال اروپا و لژیونر شدن و نفوذ فیکس در تیم ملی. آنها اهداف بزرگ شما بودند که در دو فصل گذشته برای آنها جنگیدید و مسیر را برای آنها تعیین کردید …

قطعا سخت است و من آن را قبول دارم. سعی کردم بهترین شرایط را برای خودم و تیمم در استقلال خوزستان ایجاد کنم. قطعا خداوند من را دوست داشت و اتفاقات خوبی را در این تیم برایم رقم زد و از آنجا توانستم نظر آقای قلانوی را جلب کنم و از اعتماد ایشان بی نهایت سپاسگزارم. من کاملاً آگاهم که در دورانی هستم که مهاجمان بزرگ و سرشناس برای حضور در تیم ملی تلاش می کنند و من به عنوان یک سرباز به بهترین شکل ممکن می جنگم. خیلی سخت است اما سرگرم کننده است و من این مسیر را دوست دارم و همه چیز را در نظر خواهم گرفت و آن را امتحان خواهم کرد. ما اکنون بیش از انگشتان یک مهاجم خوب و مدعی داریم که باید با آنها رقابت کنم و این ذهنیت من است: باید هر روز که از خواب بیدار می شوم به فکر پیشرفت باشم تا قدم به قدم در این زمینه پیش بروم. مسیر

بازی ملی ات را انجام دادی و مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفتی؟

بار دیگر از اعتماد آقای قلعه نویی و سایر اعضای کادر فنی قدردانی می کنم. بسیار احساس غرور و افتخار می کنم و همچنان مسئولیت بزرگی بر عهده خواهم داشت که بتوانم نظر کادرفنی را به خود جلب کنم و نمی خواهم این فرصت را به راحتی از دست بدهم. می جنگم و هیچ وقت کوتاه نمی آیم، سعی می کنم یک قدم به جلو و بالاتر بروم.

آیا از نقل و انتقالاتی که انجام دادید فشار زیادی به شما وارد شد و آیا قطعا تایید پیشنهاد استقلال و پرسپولیس سخت بود؟

من در ابتدا به شما پاسخ دادم. من بازیکن هستم و الان در تیم سپاهان هستم. من قطعا از این انتخاب و انتقال راضی هستم و اکنون توجهم به اتفاقاتی است که در آینده برای خودم متصور هستم.

گفته می شود او با انتخاب یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس نگران نابودی اش بود و شرایط بر علیه او بود؟

من نمی خواهم در مورد این موضوعات صحبت کنم. این انتخابی بود که با تامل و تامل بسیار انجام شد. سپاهان قطعا تیم بزرگی است. قهرمانی های زیادی در ویترین این باشگاه قرار گرفته است و اکنون وظیفه ما این است که در پایان فصل به بهترین شکل برای رسیدن به هدف بزرگ خود بجنگیم. از حضور در سپاهان کاملا راضی هستم و هر روز بیشتر از قبل تلاش خواهم کرد تا اول نظر آقای مورائیس و سپس هواداران عزیزمان را جلب کنم. من از حمایت شما بسیار سپاسگزارم و مطمئن هستید که روزهای بهتری خواهم داشت. آیا شک دارید؟ مرحله بعدی قطعا بسیار نزدیک است. قول می دهم و این یک رویا نیست.

پس باید خیلی زود بلیط اسپانیا و لالیگا را رزرو کنید!

نه خیلی زود، اما به موقع! الان تمام تمرکزم روی موفقیت با سپاهان است. سعی کنید به حضور در تیم ادامه دهید و اعتماد اعضای محترم تیم را جلب کنید. اهداف با تلاش و تمرکز و ترسیم نقشه موفقیت یکی پس از دیگری شکل خواهند گرفت.

کار با مورایس و قلعه‌نوی؟

ابتدا باید از مربیان سابقم تشکر کنم. پورموسوی فصل گذشته و حالا مورایس که مربی بزرگی است. قلعه نویی برای هر بازیکنی بیش از یک مربی است. پرافتخارترین مربی ایران که مطمئنا تلاش می کند تیم را به یک افتخار بزرگ برساند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. گفتم خدا مرا دوست دارد و آدم های بزرگ و خوبی را سر راه من قرار می دهد.

به استقلال تاجیکستان از گل هایت بگو.

استقلال تیم خوبی بود اما ما قدرت خود را نشان دادیم. البته اگر شرایط بهتر بود می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. با این حال از این پیروزی بسیار خوشحالیم و انگیزه بیشتری برای ادامه کار به ما داد. هدف ما کسب بهترین رویدادها و افتخارات در این فصل است. خوشحالم که شب خوبی را در کنار همکارانم سپری کردم و سعی می کنم به همین منوال ادامه دهم و برای این کار روی کمک شما حساب می کنم. ما بازیکنان بزرگ و باتجربه ای داریم و سعی می کنیم به بهترین شکل انتظارات را برآورده کنیم.

خوشحالی گولت هم جالب بود. کاملاً واضح بود که منظور شما افرادی است که به شما فشار می آورند و به نوعی می خواهند بگویند این همه هیاهو برای شما ارزشی ندارد!

آیا باید دوباره آن را تکرار کنم؟ من یک بازیکن فوتبال هستم و وظیفه من این است که تمرین کنم و فوتبال بازی کنم. من نمی دانم چه اتفاقی افتاد یا چقدر هزینه کرد و من وارد آن نمی شوم. با این حال، بله، فشار و هجمه زیادی وجود داشت. فصل گذشته شرایط سختی داشتیم اما توانستم خودم را نشان دهم. با این فشار و شرایط سخت بود که در تیم جدید به خودم بیایم. آره گفتم منو نمیبینی؟ حالا با دقت نگاه کن من جواد آقایی پور هستم و اهداف بزرگی دارم و آنها را یکی پس از دیگری نشان می دهم.

خیلی خوب یادم نیست، اما در یک بازی به هم تیمی خود اجازه ندادید به شکل عجیبی گل بزند و نتوانستید به خودتان شلیک کنید، یادتان هست؟

بیایید ادامه دهیم! فشار زیادی وجود دارد و طبیعی است که در آن زمان متوجه آن نبودم وگرنه فداکاری های زیادی می کردم. سعی میکنم زودتر جبران کنم

و صحبت پایانی؟

باز هم از همه کسانی که لطف کردند و به من کمک کردند تشکر می کنم. از هواداران عزیز سپاهانی هم تشکر می کنم که شب فوق العاده ای را در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان سپری کردند. حمایت شما مطمئنا به ما کمک می کند تا در پایان فصل به هدف بزرگ نزدیکتر و نزدیکتر شویم. جا دارد به ویژه از هواداران خانم سپاهانی که از تیم حمایت کردند و ما را حمایت کردند تشکر کنم. قدردان همه آنها و هواداران عزیز سپاهانی هستیم و در کنار آنها به دنبال بهترین ها برای این تیم بوده ایم.

253 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.