افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

جشن بزرگ ترین قرارداد فیبر نوری کشور در تبریز به ارزش 6 میلیارد ریال

  • کد خبر : 383223
جشن بزرگ ترین قرارداد فیبر نوری کشور در تبریز به ارزش 6 میلیارد ریال

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در مراسم امضای قرارداد توسعه اینترنت پرسرعت فیبر نوری اظهار داشت: بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور بین شهرداری تبریز و یکی از اپراتورها منعقد شد. وی با اشاره به قرارداد قبلی شهرداری تبریز با این شرکت افزود: اولین قرارداد شهرداری شامل نصب 220 کیلومتر فیبر نوری […]

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در مراسم امضای قرارداد توسعه اینترنت پرسرعت فیبر نوری اظهار داشت: بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور بین شهرداری تبریز و یکی از اپراتورها منعقد شد.

وی با اشاره به قرارداد قبلی شهرداری تبریز با این شرکت افزود: اولین قرارداد شهرداری شامل نصب 220 کیلومتر فیبر نوری در سطح راه های اصلی است که تاکنون 140 کیلومتر آن انجام شده است و در تا پایان سال شاهد نهایی شدن مفاد قرارداد خواهیم بود.

هوشیار در خصوص قرارداد جدید شهرداری تبریز نیز اظهار داشت: این قرارداد به ارزش 6 میلیارد ریال شامل اجرای 500 کیلومتر اینترنت پرسرعت فیبر نوری به درب شهروندان در مدت سه سال است.

وی خاطرنشان کرد: اینترنت پرسرعت یکی از موضوعات مهم در توسعه مشاغل خانگی است که می تواند جهش مطلوبی در زمینه اشتغال ایجاد کند.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات جدی مدیریت شهری تنها با توسعه زیرساخت ها از جمله سلامت، ورزش و فرهنگ قابل حل نیست، افزود: برای توسعه پایدار شهر نیازمند اجرای زیرساخت های هوشمند هستیم. و ارائه خدمات هوشمند که شهرداری تبریز در این زمینه بر عهده گرفته است.

به گفته شهردار تبریز 520 دوربین فعال در سطح شهر وجود دارد که تخلفات رانندگی را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: تبریز از نظر نصب دوربین های ترافیکی در سطح شهر رتبه سوم کشور را دارد.

به گفته مدیر کل این اپراتور، تبریز اولین شهری است که قرارداد جامع فیبر نوری را امضا کرده است.

در ادامه به گفته مدیرعامل این شرکت از نظر کیفی برای انجام پروژه با بهترین مواد اولیه و صحیح ترین عملیات اجرایی و در عین حال با افزایش تعداد کارگاه ها کار شده است. سرعت پیاده سازی نیز بهبود یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.