افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

قلب ملت های جهان با ایران است تا از شر ظالم محافظت کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383206
قلب ملت های جهان با ایران است تا از شر ظالم محافظت کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترجامعه اسلامی مهندسین در پی عملیات غرور آفرین پیمان صادق 2 بیانیه ای صادر و اعلام کرد: ملت سرافراز ایران که در مکتب حسینی رشد کرده و سیره و سیره شهدا را الگوی خود می داند، از این مهیج است. مرزها و مرزها شادمان شدند و همراه با دیگر ملت های […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترجامعه اسلامی مهندسین در پی عملیات غرور آفرین پیمان صادق 2 بیانیه ای صادر و اعلام کرد: ملت سرافراز ایران که در مکتب حسینی رشد کرده و سیره و سیره شهدا را الگوی خود می داند، از این مهیج است. مرزها و مرزها شادمان شدند و همراه با دیگر ملت های آزاده جهان خواهان نابودی صهیونیسم شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق 2

نصر منالله و فتح قریب

آتش خشم مقدس ملت بزرگ ایران در قالب موشک های ایرانی بر سر دشمن غاصب فرود آمد و نتانیاهو خبیث و صهیونیست های کودک کش را مجبور به فرار به پناهگاه ها کرد. سالها ادعای دروغ رژیم دروغین صهیونیستی در بهره وری گنبد آهنین با اصابت موشک های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده منهدم شد.

عملیات غرور آفرین صادق 2 که در پاسخ به ترور میهمان عزیز ایران، شهید اسماعیل بود. هانیه و قتل و شهادت لمس کردن مستشار نظامی ایران شهید شد فروشندگان نیل و ترور ناجوانمردانه سید الطسط، دبیرکل شجاع و نامدار حزب الله لبنان و شهید سرافراز سید حسن نصرالله، قلب مسلمانان دنیا و آزادی خواهان را روشن کرد. شادی وصف ناپذیر مردم غزه، لبنان، یمن، عراق و سایر کشورها پس از ضربه مهلک به رژیم صهیونیستی نشان داد که قلب ملت های جهان به ویژه ملت هایی که از جنایات صهیونیست ها رنج کشیده اند. آمریکایی ها و زورگویانشان، برای مقاومت و دفع شر طاغوت با جمهوری اسلامی ایران همراه است.

ملت سرافراز ایران که در مکتب حسینی رشد کرده و سیره و سیره شهدا را الگو می داند، از این حماسه مهیج که تماماً مبتنی بر فناوری فرزندان این مرز و بوم بود، خرسند شد. با سایر ملل آزاد جهان برای نابودی صهیونیسم مورد نظرشان به توافق رسیدند.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک این تهاجم سهمگین که در دفاع مشروع از حقوق ملی و حاکمیت ارضی ایران عزیز بود، به فرمانده معظم کل قوا، ریاست محترم جمهوری، ملت رشید ایران و مقاومت. جبهه، دلیرمردان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح از انجام این رسالت مهم و تحقق عهد خالصانه تقدیر و تشکر می کنند.

و النصر مگر اینکه من خدا هستم العزیز

11 اکتبر 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.