افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

ما باید به وظایف قانونی که بر زمین مانده است عمل کنیم. نظارت بانکی باید بر اساس اصول بیست و پنج گانه کمیته بال باشد

  • کد خبر : 383118
ما باید به وظایف قانونی که بر زمین مانده است عمل کنیم. نظارت بانکی باید بر اساس اصول بیست و پنج گانه کمیته بال باشد

به گزارش بازار، دکتر محمدجعفر ایرانی عضو هیئت مدیره بانک تعاونی تسهه در افتتاحیه همایش حسابرسان این بانک گفت: شما بهترین ابزار برای کنترل کننده، آموزش و ناظر بانک هستید. عضو هیئت مدیره بانک تعاون با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و ترور رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت: هر چه جلوتر برویم به […]

به گزارش بازار، دکتر محمدجعفر ایرانی عضو هیئت مدیره بانک تعاونی تسهه در افتتاحیه همایش حسابرسان این بانک گفت: شما بهترین ابزار برای کنترل کننده، آموزش و ناظر بانک هستید.

عضو هیئت مدیره بانک تعاون با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و ترور رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت: هر چه جلوتر برویم به هدایت و آینده نگری امام راحل پی می بریم. که اسرائیل را غده سرطانی نامید.
دکتر ایرانی افزود: منطقه در حوزه ژئوپلیتیک و قدرت در حال تحول و تحولات اساسی است و نظام بانکی و اقتصادی نیز باید ترکیب مناسبی داشته باشد.

وی افزود: در واقع کارکرد منحصر به فرد آن کمک به سلامت، شفافیت و توزیع عادلانه منابع و دارایی های مادی و معنوی سازمان است.

دکتر ایرانی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور گفت: همانطور که ایشان بارها تاکید کرده اند، تعهدات قانونی و آماری زیادی نداریم، بنابراین باید تلاش کنیم تا این تعهدات قانونی مغفول مانده را انجام دهیم.

این مدیر ارشد صنعت بانکداری افزود: بازرسان با توجه به وظایف بیست و پنج گانه تدوین شده در کمیته بال یکم و خط مشی و سیاست گذاری گروه دهم در سال 97، بازرسان باید با مکان یابی در همین چارچوب و جهت حرکت کنند.
این حقوقدان افزود: بازرس بازرس نیست و باید جایگاه، سمت، فلسفه و ماموریت بازرس با دقتی تدوین شود که واحدها و مدیران بازرسی شده قدر حضور بازرسان را بدانند.

دکتر ایرانی گفت: من همیشه تاکید داشته ام که بالاترین، ارزشمندترین و منحصر به فردترین سرمایه بانک ما همین سرمایه انسانی غنی است که برای تک تک آنها ارزش قائل هستیم.

در ادامه در این برنامه سرهنگ پاسدار جعفری فرمانده سپاه محمد شهروماهدشت با دعوت از دکتر محمدجعفر ایرانی عضو هیئت مدیره بانک تعاون به جلسه سالانه بازرسان این شرکت به تحلیل جبهه مقاومت پرداخت. و رویدادهای منطقه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.