افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

«جیغ 7» نزدیک می شود/ بازگشت وحشت در اوایل سال 2026

  • کد خبر : 383113
«جیغ 7» نزدیک می شود/ بازگشت وحشت در اوایل سال 2026

آفتاب نیوز: این خبر را نیوکمبل که پس از ترک فیلم در قسمت ششم به دلیل اختلاف دستمزد به این سریال بازگشت و کوین ویلیامسون سازنده سریال و کارگردان این قسمت در شبکه های اجتماعی اعلام کرد. در زمان اکران این فیلم، هیچ اکران مهم دیگری برنامه ریزی نشده است و یک هفته بعد، «گربه […]

آفتاب نیوز:

این خبر را نیوکمبل که پس از ترک فیلم در قسمت ششم به دلیل اختلاف دستمزد به این سریال بازگشت و کوین ویلیامسون سازنده سریال و کارگردان این قسمت در شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

در زمان اکران این فیلم، هیچ اکران مهم دیگری برنامه ریزی نشده است و یک هفته بعد، «گربه با کلاه» و «Whoppers» از دیزنی و پیکسار که هر دو فیلم خانوادگی هستند، اکران خواهند شد. .

این پروژه از زمانی که در مرحله تولید اعلام شد با مشکلات جانبی زیادی روبرو شد و ملیسا باررا که در دو فیلم قبلی بازی کرده بود به دلیل اظهارنظرهایی که درباره نسل کشی اسرائیل در غزه کرد از فیلم اخراج شد. جنا اورتگا که با باررا همبازی بود، از این فیلم انصراف داد، زیرا این فیلم با سریال «چهارشنبه» متقاطع بود و کریستوفر لاندون، کارگردان «روز مرگ مبارک» که قرار بود کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد، پروژه را ترک کرد. در دسامبر 2023. ویلیامسون آن را “یک شغل رویایی که به یک کابوس تبدیل شد” نامید و بعداً جایگزین او به عنوان کارگردان شد. تولید این فیلم پیش از این به دلیل دو اعتصاب انجمن فیلمنامه نویسان و بازیگران هالیوود متوقف شده بود.

پارامونت پیکچرز توزیع کننده فیلم خواهد بود.

پس از اکران نه چندان موفق Scream 4 در سال 2011، این فرنچایز در سال 2022 با Scream و 2023 با Scream 6 احیا شد که هر دو به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت به سفر خود ادامه می دهند.

گای بوسیک یکی از اعضای اصلی ترکیب این فیلم هاست که نویسنده قسمت هفتم نیز هست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.