افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

ندای “مرگ بر اسرائیل” در جامعه حامی وعده صادق 2 طنین انداز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383094
ندای “مرگ بر اسرائیل” در جامعه حامی وعده صادق 2 طنین انداز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترنشست مردمی حمایت از عملیات صادق 2 در میدان امام حسین تهران امروز چهارشنبه 11 مهر دقایقی پیش به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز شد. در پی جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله و سردار دلیر سپاه اسلام شهید عباس نیل فروشان، مردم قدرشناس ایران اسلامی در سراسر […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترنشست مردمی حمایت از عملیات صادق 2 در میدان امام حسین تهران امروز چهارشنبه 11 مهر دقایقی پیش به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز شد.

در پی جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله و سردار دلیر سپاه اسلام شهید عباس نیل فروشان، مردم قدرشناس ایران اسلامی در سراسر کشور و در تهران گرد هم آمده اند تا یک عمر مبارزه با جنایتکار را گرامی بدارند. رژیم مجاهد صهیونیستی با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و قدردانی از نیروهای مقتدر و نیروهای مسلح کشور، تمرکز زیادی از خود نشان داده و دشمن را شکست داده و از عملیات انتقام جویانه ملت های مظلوم حمایت کامل کرد. به ویژه مردم لبنان و غزه از مظلومان و قهرمان حمایت خواهند کرد.

گفتنی است، پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، شب گذشته، صبح امروز و هم اکنون، گروه ها و اقشار مختلف مردم با تجمع و حضور در خیابان ها و میادین تهران به حمایت از آن پرداختند. محور مقاومت و پاسخ مستبدانه جمهوری اسلامی متوجه رژیم صهیونیستی بود.

در این اجتماع مردمی، زنان و مردان، کودکان و سالمندان با در دست داشتن پرچم فلسطین، حزب الله و لبنان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات صادق 2 موضوعی بود که ملت سرافراز ایران و محور مقاومت، قطعاً خون شهید سید حسن نصرالله بیشتر از این رژیم اشغالگر قدس غافلگیر خواهد شد.

وی افزود: روح شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید نصرالله پیروزی نهایی ملت فلسطین را رقم خواهد زد. امیدواریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان خدایا شکرت دیشب با این اقتدار تایید خود را به رژیم غاصب صهیونیستی برای ادامه مبارزه با رژیم غاصب نشان دادند.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.