افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

متقاضیان وام بدون وثیقه، این خبر برای شماست

  • کد خبر : 382980
متقاضیان وام بدون وثیقه، این خبر برای شماست

وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی اعطا می شود که میانگین حساب حداقل سه ماهه در این بانک داشته باشند. به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک شهر می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام بدون وثیقه دریافت کنند. این تسهیلات فقط به افرادی پرداخت […]

وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی اعطا می شود که میانگین حساب حداقل سه ماهه در این بانک داشته باشند.

به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک شهر می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام بدون وثیقه دریافت کنند. این تسهیلات فقط به افرادی پرداخت می شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب متوسط ​​داشته باشند. بانک شهر نرخ سود این وام را 23 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 ماهه تعیین کرده است.

مشخصات وام بانک شهر بدون وثیقه

بانک شهرکاف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و حداکثر سقف آن را 50 میلیون تومان تعیین کرده است. طبیعتاً کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره مند شوند.

متقاضی دریافت وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی از بانک شهر باید وثیقه لازم را برای پرداخت اقساط وام با اعتبارسنجی و ارائه اعتبار کاری به بانک شهر فراهم کند. همچنین بانک باید وضعیت بدهی متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی را تضمین کند.

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب وام جاری یا کوتاه مدت نزد بانک شهر افتتاح کنند. پس از گذشت حداقل سه ماه از افتتاح این حساب و کسب امتیاز، متقاضی می تواند برای دریافت این وام از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس مراحل زیر را طی کند و برای دریافت این سرویس نیازی به مراجعه به شعب بانک شهر نیست.

شرایط بازپرداخت وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی بانک شهر

افرادی که موفق به دریافت وام 50 میلیون تومانی از بانک شهر با سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه می شوند، باید هر ماه یک میلیون و 935 هزار تومان اقساط به بانک شهر بپردازند. همچنین کل اصل و سود این وام در پایان دوره بازپرداخت 69 میلیون و 677 هزار تومان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.