افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

اعضای دائمی دبیرخانه اتاق فکر کنسرسیوم ایرانگردی انتخاب شدند

  • کد خبر : 382858
اعضای دائمی دبیرخانه اتاق فکر کنسرسیوم ایرانگردی انتخاب شدند

بازار، گروه استان ها: اندکی پس از برگزاری همایش تخصصی دولت چهاردهم و پدیده گردشگری در هتل پارسیان آزادی تهران که طی آن فعالیت اتاق فکر کنسرسیوم ایرانگردی و جهانگردی رسما آغاز شد، امروز در جلسه ای پس از تعیین دبیرخانه. اعضای دائمی گروه تخصصی کنسرسیوم ایرانگردی دبیرخانه این گروه از کارشناسان با تدوین چشم […]

بازار، گروه استان ها: اندکی پس از برگزاری همایش تخصصی دولت چهاردهم و پدیده گردشگری در هتل پارسیان آزادی تهران که طی آن فعالیت اتاق فکر کنسرسیوم ایرانگردی و جهانگردی رسما آغاز شد، امروز در جلسه ای پس از تعیین دبیرخانه. اعضای دائمی گروه تخصصی کنسرسیوم ایرانگردی دبیرخانه این گروه از کارشناسان با تدوین چشم انداز، اهداف و اساسنامه تشکیل شد.

در این جلسه که اعضا در مورد ساختار تشکیلاتی دبیرخانه بحث و تبادل نظر کردند، وظایف و ماموریت های دبیرخانه اندیشکده کنسرسیوم ایرانگردی و جهانگردی به توافق نهایی رسید و در نهایت با تعیین مسئولان هر بخش، این دبیرخانه رسما شروع به کار کرد

در این جلسه مقرر شد اعضایی که تاییدیه نهایی هیات موسس کنسرسیوم اندیشکده ایرانگردی را کسب می کنند، آیین نامه اجرایی اتاق فکر را بررسی و تصویب کنند. همچنین پس از تصویب نهایی در هیأت موسس، اساسنامه و اساسنامه به رای عمومی اعضای کنسرسیوم گذاشته می‌شود که منجر به تشکیل بزرگترین گروه کارشناسان گردشگری در ایران می‌شود.

در این جلسه با تایید اعضای دبیرخانه دائمی اندیشکده کنسرسیوم ایرانگردی و جهانگردی، سیروس رسولی باغبان از اعضای انجمن تورگردانان ایران به عنوان سرپرست دبیرخانه منصوب شد. همچنین سلمان بهبری، مدیر اجرایی دفتر خدمات گردشگری آلما سفر به عنوان مسئول واحد مکاتبات، اجرایی و تشریفات، هانی روستاگران، پژوهشگر میراث فرهنگی و گردشگری و فعال رسانه ای به عنوان مسئول واحد رسانه، اطلاع رسانی و روابط عمومی و مهران خلج امیرحسینی، مدیر اجرایی دفتر خدمات گردشگری دیان. به سمت سرپرست واحد اسناد و تحقیقات دبیرخانه گروه تخصصی کنسرسیوم ایرانگردی منصوب شد.

مقرر شد جلسات اتاق فکر با حضور اعضای ثابت روزهای دوشنبه هر دو هفته یک بار برگزار شود. در این نشست ها بسته به موضوع از کارشناسان، مدیران فعال صنعت گردشگری، مسئولان و فعالان بخش خصوصی دعوت می شود. تجارب، دیدگاه ها و راهکارهای خود را با جامعه بزرگ گردشگری ایران به اشتراک بگذارند تا از رکود صنعت گردشگری خارج شوند و راهی برای بهبود و ارتقای این صنعت که موتور توسعه است ارائه دهند.

این جلسات به صورت آنلاین و بلادرنگ از طریق اتاق آسمان قابل مشاهده است و شرکت کنندگان می توانند نظرات و نقطه نظرات خود را با ارسال پیام یا درخواست قبلی برای طرح موضوع برای مخاطبان و نظرات اعضای اصلی سایت ارسال کنند. اتاق فکر و حضار در جلسه. همچنین راه های ارتباطی گروه تخصصی کنسرسیوم ایرانگردی و جهانگردی به زودی از طریق واحد روابط عمومی دبیرخانه دائمی اعلام خواهد شد.

اتاق فکر وظیفه جمع آوری آرا و نظرات اندیشمندان و صاحب نظران حوزه گردشگری را بر عهده دارد و در نهایت از طریق مستندسازی و ویرایش محتوای علمی به دست آمده، این مجموعه در اختیار علاقه مندان و جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

اتاق فکر کنسرسیوم ایرانگردی فضایی برای تضاد نظرات و افکار تخصصی و کارشناسان حوزه ایرانگردی خواهد بود و علاقه مندان می توانند قبل از ارسال رزومه و سوابق خود در بخش های تخصصی اتاق فکر عضویت پیدا کنند. به ترتیب از مهارت ها و دانش خود برای ارتقای اهداف اصلی این رشته برای استفاده در صنعت گردشگری ایران استفاده کنید.

این کنسرسیوم متشکل از تعدادی آژانس مسافرتی، مدیران هتل ها و فعالان هتلداری، اندیشمندان گردشگری، سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی گردشگری، مقامات دولتی سابق و فعلی و جمعی از کارشناسان رسانه ای، تلاش می کند تا یک اتاق فکر مستقل ایجاد کند. ایجاد پل ارتباطی بین بخش دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت حوزه گردشگری و ایجاد زمینه ای برای استفاده و بهره برداری از تجربیات و دانش فنی و تخصصی اعضای خود در جهت رفع دغدغه های این مهم. صنعت در آینده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.