افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

آیا سامسونگ عرضه گلکسی S26 مدل پایه را لغو می کند؟

  • کد خبر : 382810
آیا سامسونگ عرضه گلکسی S26 مدل پایه را لغو می کند؟

ممکن است سامسونگ در حال برنامه ریزی تغییرات بزرگی در گوشی های پرچمدار سری گلکسی خود باشد، اما این تغییرات برای سال آینده نخواهد بود. طبق معمول، گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا قرار است در اوایل سال 2025 عرضه شوند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که سامسونگ […]

ممکن است سامسونگ در حال برنامه ریزی تغییرات بزرگی در گوشی های پرچمدار سری گلکسی خود باشد، اما این تغییرات برای سال آینده نخواهد بود. طبق معمول، گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا قرار است در اوایل سال 2025 عرضه شوند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است مدل پایه گلکسی S26 را در سال 2026 عرضه نکند. با دی جی همراه باشید.

شایعاتی در مورد لغو گلکسی اس 26

به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است تا استراتژی جدیدی را برای سری پرچمداران خود اتخاذ کند. شایعه جدیدی که توسط منبع معتبر Ice Universe منتشر شده، ادعا می کند که در سال 2026، این شرکت کره ای تنها مدل های گلکسی اس 26 پلاس و اس 26 اولترا را معرفی خواهد کرد و خبری از مدل پایه S26 نخواهد بود. دلیل اصلی این تصمیم احتمالا کاهش رقابت پذیری مدل پایه در بازار است.

سامسونگ در گذشته در خط تولید تبلت خود تصمیم مشابهی گرفته بود. امسال تنها مدل های گلکسی تب اس 10 پلاس و اس 10 اولترا عرضه شدند که مدل معمولی اس 10 به کلی کنار گذاشته شد. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد این استراتژی را به سری پرچمداران خود تعمیم دهد و مدل پایه گلکسی S26 را از خط تولید حذف کند.

رقابت با برندهای چینی و تغییرات در بازار.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سامسونگ می‌تواند مدل پایه گلکسی S26 را لغو کند، رقابت شدید برندهای چینی است. برندهای چینی در حال آماده سازی دستگاه های کوچکتر با مشخصات بسیار بالا هستند که می تواند کار را برای یک گوشی کوچک اما گران قیمت مانند گلکسی S25 بسیار پیچیده کند. بنابراین سامسونگ می تواند با کنار گذاشتن مدل پایه S26 و تمرکز بر مدل های پیشرفته تر مانند S26 Plus و S26 Ultra از رقابت با این برندها جلوگیری کند.

البته لازم به ذکر است که این اطلاعات تنها یک شایعه است که توسط Ice Universe منتشر شده است و اگرچه این منبع سابقه بسیار خوبی در ارائه اطلاعات واقعی دارد، اما گاهی اوقات ادعاهای آنها صحت ندارد. بنابراین نمی توان با اطمینان گفت که آیا سامسونگ واقعاً مدل پایه گلکسی S26 را لغو خواهد کرد یا خیر.

خلاصه

در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی از سوی سامسونگ در مورد این شایعات وجود ندارد، به نظر می رسد که این شرکت در حال بررسی تغییرات عمده در خط تولید پرچمداران خود است. اگر این شایعات درست باشد، گلکسی اس 25 می تواند آخرین مدل پایه در سری گلکسی اس باشد و از سال 2026 سامسونگ بر روی دستگاه های پیشرفته و رقابتی تمرکز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.