افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

متاسفانه وحید امیری در هفته دوم لیگ برتر

  • کد خبر : 382628
متاسفانه وحید امیری در هفته دوم لیگ برتر

آفتاب نیوز: بدون شک یکی از آزاردهنده ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل پاختاکور کسی جز وحید امیری نبود. کاپیتان با اخلاق و هوادار سرخ ها که در لیگ فعلی کم کم به شرایط خوب گذشته نزدیک می شود و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت های ملی و آسیایی بوده است. […]

آفتاب نیوز:

بدون شک یکی از آزاردهنده ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل پاختاکور کسی جز وحید امیری نبود. کاپیتان با اخلاق و هوادار سرخ ها که در لیگ فعلی کم کم به شرایط خوب گذشته نزدیک می شود و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت های ملی و آسیایی بوده است. او در این فصل در بسیاری از مناطق زمین بازی کرده و در همه پست ها موفقیت هایی داشته است.

او در بازی مقابل پاختاکور نیز عملکرد خوبی داشت و در پایان بازی بسیاری از سایت های آنالیز به او عنوان بهترین بازیکن زمین را دادند. اومیزی علیرغم عملکرد خوب خود موقعیت بسیار خوبی را در نیمه اول بازی از دست داد. او با شوت از راه دور گوندوز و ضربه سر زیبای وحید علیپور که بین مدافعان حریف قرار گرفت، توپ را در دست گرفت و در شرایطی که هیچ بازیکنی او را تهدید نکرد، به سمت محوطه پیش رفت و مقابل پاختاکور قرار گرفت. دروازه بان حرکتی که بدون شک بسیاری از هواداران پرسپولیس را در سراسر جهان شوکه کرد. اما امیری زمانی که توپ روی پای چپ و تخصص او بود، ضربه بسیار آرامی به توپ زد که ضربه آرام او را دروازه بان پاختاکور به راحتی مهار کرد. شکی نیست که اگر آن توپ توسط امیری به ثمر می رسید شرایط بازی به کلی تغییر می کرد و با اینکه فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است، باز هم می شد نتیجه دیگری برای این بازی حساس داشت. همین موضوع به تنهایی کافی است تا وحید امیری را افسرده ترین بازیکن پرسپولیس بعد از دیدار مقابل پاختاکور بدانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.