افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

تداوم شرارت های رژیم صهیونیستی به نابودی مطلق آن می انجامد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 382524
تداوم شرارت های رژیم صهیونیستی به نابودی مطلق آن می انجامد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرلشکر امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک به ملت ایران و رزمندگان مجاهد مقاومت، ضمن تبریک عملیات صادق ۲ گفت: پس از اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی در شهادت شهید هانیه در خاک کشورمان و برخی از فرماندهان ما که با حمایت آمریکا، حاکمیت ما را نادیده […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرلشکر امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک به ملت ایران و رزمندگان مجاهد مقاومت، ضمن تبریک عملیات صادق ۲ گفت: پس از اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی در شهادت شهید هانیه در خاک کشورمان و برخی از فرماندهان ما که با حمایت آمریکا، حاکمیت ما را نادیده گرفتند، باید پاسخ می دادیم. مدتی تلخی خویشتن داری را تحمل کرده ایم، اما دیده ایم که به هیچ جهت مستقیم نمی روند و باید پاسخ قاطعی دریافت کنند.

وی افزود: قطعا از حقوق خود با قدرت دفاع خواهیم کرد. امروز جواب گرفتند و بعد از این اگر جنایت یا شیطنتی در هر سطحی مرتکب شوند، باز هم پاسخ می دهیم.
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در این مرحله از عملیات همه اهداف نظامی بود اما اگر اشتباه کنند ممکن است تصمیم به تخریب زیرساخت ها نیز بگیریم.

وی همچنین گفت: خداوند نیروی هوافضای سپاه را بیامرزد: امیدواریم رژیم صهیونیستی پیام لازم را دریافت کند و آمریکا و حامیانش نیز این پیام را دریافت کنند که ادامه شرارت های رژیم صهیونیستی به نابودی نهایی آن منجر خواهد شد. انشاءالله.”
این پیامی بود تا بدانند که باید تجاوز به کودکان و کشتار زنان و کودکان بی گناه در غزه و لبنان را متوقف کنند و به حاکمیت کشورهای دیگر احترام بگذارند. این پیام اگر عاقلانه فکر می کنند و محاسبات دقیق دارند باید بازدارندگی لازم را برای آنها داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.