افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای کمک به کاهش تنش در منطقه

  • کد خبر : 382520
اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای کمک به کاهش تنش در منطقه

آفتاب نیوز: در این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا به طور کامل متعهد به کمک به کاهش تنش ها و جلوگیری از یک جنگ خطرناک منطقه ای است. استانو افزود: امواج پی در پی حملات تلافی جویانه به مارپیچ غیرقابل کنترل درگیری دامن زد. این مقام مسئول حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی را بدون […]

آفتاب نیوز:

در این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا به طور کامل متعهد به کمک به کاهش تنش ها و جلوگیری از یک جنگ خطرناک منطقه ای است.

استانو افزود: امواج پی در پی حملات تلافی جویانه به مارپیچ غیرقابل کنترل درگیری دامن زد.

این مقام مسئول حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی را بدون اشاره به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی که موجب تشدید تنش در منطقه شده است را محکوم کرد و این حمله را تهدیدی جدی برای امنیت منطقه دانست.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 19 مهر 1403 در بیانیه ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیل فروشان، قلب سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار گرفت.

در بیانیه سپاه آمده است: امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهیدپرور ایران لحظاتی قبل و بعد از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل. هنیه به نفع رژیم صهیونیستی و علیه حق دفاع مشروع این کشور از منشور سازمان ملل متحد و تشدید شرارت های این رژیم با حمایت آمریکا در کشتارهای لبنان و غزه و شهادت مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و شهادت سردار رشید و مشاور عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیل‌فروشان، ده‌ها نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پرتاب کردند. موشک های بالستیک علیه اهداف مهم نظامی و امنیتی در قلب سرزمین های اشغالی که جزئیات آن متعاقبا ذکر خواهد شد.

سپاه افزود: لازم به ذکر است این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت نیرو انجام شد. دفاع

سپاه همچنین هشدار داد: هشدار داده می شود که در صورت واکنش نظامی رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است، با حملات کوبنده و مخرب بیشتری مواجه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز جمعه 6 مارس دستور ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را با حمایت ایالات متحده در حالی که برای سخنرانی در هفتاد و نهمین جلسه روز جمعه در نیویورک به سر می‌برد، صادر کرد. مناطق مسکونی محله هاره حریک در حومه بیروت بمباران شد.

برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت توسط 8 تا 12 جنگنده به طور همزمان انجام شده و از بمب های خمپاره ای آمریکایی 2000 پوند استفاده شده است.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را در ساعت 14:03 بعد از ظهر روز شنبه 7 مه منتشر کرد.

سردار سرتیپ عباس نیل فروشان از فرماندهان ارشد و پیشکسوتان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان در حمله تروریستی روز جمعه ۱۴۰۳ رژیم سفاک صهیونیستی به همرزمان شهیدش پیوست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.