افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

وقایع حمله به اسرائیل/ سرلشکر باقری: نه به جمعیت و نه زیرساخت های اقتصادی و صنعتی حمله نکردیم/ برای آتش بس در غزه دوران سخت خودکنترلی را پشت سر گذاشتیم.

  • کد خبر : 382513
وقایع حمله به اسرائیل/ سرلشکر باقری: نه به جمعیت و نه زیرساخت های اقتصادی و صنعتی حمله نکردیم/ برای آتش بس در غزه دوران سخت خودکنترلی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وی در ارتباط زنده با شبکه خبر در تشریح جزئیات عملیات “وداح صادق 2” گفت: نیروی هوافضای سپاه امشب با عملیات های دلاورانه و دلیرانه خود انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت. وی افزود: دو ماه گذشته برای ملت ایران و محور […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وی در ارتباط زنده با شبکه خبر در تشریح جزئیات عملیات “وداح صادق 2” گفت: نیروی هوافضای سپاه امشب با عملیات های دلاورانه و دلیرانه خود انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت.

وی افزود: دو ماه گذشته برای ملت ایران و محور مقاومت بسیار سخت بود. از ترور شهید هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، تا درخواست‌های مکرر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای خویشتن‌داری در برقراری آتش‌بس در غزه، دوران سختی از خویشتنداری را پشت سر گذاشته‌ایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اما رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و حتی چراغ سبز آمریکایی ها بر جنایات خود افزوده و قتل عام علیه مردم لبنان به ویژه شهادت شهیدان را انجام داد. بزرگ . مجاهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین مشاور عالی. سربازان سپاه در لبنان سردار شهید نیلفروشان را اعدام کردند که جنایت بسیار بزرگی بود و وضعیت دیگر قابل تحمل نبود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه سپاه با عملیات موشکی بسیار ارزشمند خود توانست پایگاه های مهم رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد، تصریح کرد: حتی با وجود این جنایات، جمهوری اسلامی ایران استانداردهای لازم را رعایت کرد و تنها پایگاه های نظامی را هدف قرار داد. سه پایگاه اصلی هوایی نظامی رژیم صهیونیستی؛ موساد به عنوان مرکز وحشت؛ پایگاه هوایی نواتین به عنوان پایگاه هوایی F-35، پایگاه هوایی هاسرین به عنوان پایگاهی که برای ترور شهید عزیز نصرالله عزیز هدف حمله موشکی سپاه قرار گرفت.

وی در ادامه به تشریح حمله موشکی سپاه به تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی پرداخت و گفت: در این عملیات رادارهای راهبردی و همچنین مراکز تجمع تانک ها، نفربرها و پرسنل رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی اطراف غزه که مسئول کشتار مردم غزه بودند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در این عملیات زیرساخت های اقتصادی و صنعتی رژیم مورد حمله قرار نگرفت، مردم آن مورد حمله قرار نگرفتند، هرچند این امر کاملا امکان پذیر بود. من در اینجا اعلام می‌کنم که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای تکرار این حمله و بارها این حمله را چه دفاعی و چه تهاجمی دارند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی که دیوانه شده، تحت کنترل آمریکا و اروپا نباشد و بخواهد به این گونه جنایات ادامه دهد یا علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ما اقدام کند، عملیات امشب با حجم و اندازه بارها تکرار خواهد شد. بزرگتر و تمامی زیرساخت ها از بین خواهد رفت.

وی گفت: امیدواریم آمریکا دست از اقدامات گذشته بردارد و جلوی این جنایتکار را بگیرد و منطقه به سمت صلح حرکت کند. لازم می دانم از همرزمان عزیز سپاه پاسداران، نیروی هوایی که عملیات کاملاً موفقی را انجام دادند، تشکر کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین از تمامی نیروهای پدافند هوایی که وظیفه دفاع از فضای کشور را بر عهده دارند و همچنین از وزارت دفاع که توانمندی های ارزشمندی دارند قدردانی می کنم. صنایع دفاعی امشب توانستند بخش‌هایی از این موشک‌های ارزشمند را تامین کنند. خدا را شاکرم که اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح این امکان را فراهم کرد و انشاالله دل بزرگواران آقا امام زمان و حضرت عالی را شاد کرده ایم. رهبر و به تک تک ملت های شریف ایران، محور مقاومت و خانواده های داغدار.

29215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.