افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

جایگاه فانتوم در بین 20 سکه برتر بازار قرار دارد

  • کد خبر : 382510
جایگاه فانتوم در بین 20 سکه برتر بازار قرار دارد

یک تحلیلگر محبوب معتقد است که یکی از ارزهای دیجیتال قاتل اتریوم در آستانه رشد قابل توجهی است و جایگاه خود را در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار پیدا می کند. به گزارش اسمارتک نیوز، یک تحلیلگر با نام مستعار Rager ویدیویی را در توییتی منتشر کرد و اعلام کرد که فانتوم (FTM) می تواند […]

یک تحلیلگر محبوب معتقد است که یکی از ارزهای دیجیتال قاتل اتریوم در آستانه رشد قابل توجهی است و جایگاه خود را در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار پیدا می کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، یک تحلیلگر با نام مستعار Rager ویدیویی را در توییتی منتشر کرد و اعلام کرد که فانتوم (FTM) می تواند در سال آینده شاهد رشد قابل توجهی باشد.

رشد باورنکردنی در انتظار فانتوم است

راجر معتقد است که تغییر نام فانتوم به سونیک می تواند این آلتکوین را به اوج های تاریخی خود بازگرداند.

راجر در این باره نوشت:

اگر به نمودار قیمت فانتوم نگاه کنید، خواهید دید که چقدر می تواند رشد کند. بالاترین قیمت فانتوم بین 3.30 تا 3.50 دلار است که در آن زمان ارزش بازاری حدود 10 تا 11 میلیارد دلار داشت.

در حال حاضر، ارزش بازار فانتوم کمتر از 2 میلیارد دلار است و با این حال، قیمت آن حدود 0.70 دلار است. در مقایسه با پروتکل های لایه 1 یا لایه 2 و همچنین بسیاری از کوین های دیگر … فکر می کنم فانتوم یا سونیک به راحتی از آنها پیشی می گیرد و بله ، این یعنی می تواند در 20 کوین برتر بازار باشد …

فکر می‌کنم فانتوم می‌تواند به اوج خود برسد و حتی از آن پیشی بگیرد، زیرا مهاجرت به Sonic یک رویداد صعودی برای فانتوم به طور کلی است. در حال حاضر فانتوم در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

سونیک نسل بعدی بلاک چین فانتوم است و می تواند باعث شود قیمت فانتوم به سطوحی برسد که قبلا هرگز به آن نرسیده است. سرعت شبکه سونیک قابل توجه است، توانایی پردازش 2000 تراکنش در ثانیه را دارد و می تواند فضای ذخیره سازی مورد نیاز را تا 90 درصد کاهش دهد.

طبق گزارش های منتشر شده، فانتوم قرار است طی سه ماهه چهارم سال به شبکه سونیک مهاجرت کند، اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

راجر ادامه داد:

من فکر می کنم خرید فانتوم زیر 1 دلار خرید خوبی بر اساس این نمودار خواهد بود. من فکر می کنم فاصله زیادی بین قیمت فعلی فانتوم و قیمتی که باید باشد وجود دارد. همچنین فکر می کنم با گذشت زمان، فانتوم می تواند تفاوت قیمت را جبران کند.

فقط دیدیم که قیمت سولانا 10 برابر شد و از 20 دلار به 200 دلار رسید. پس آیا می توانیم چیزی شبیه به این را در فانتوم ببینیم؟ بله… من فکر می کنم قیمت فانتوم به بیش از 3-4 دلار و حتی بیشتر برسد.

در زمان نگارش این مقاله، فانتوم با قیمت 0.75 دلار معامله می شود.

نمودار روزانه فانتوم (FTM/USDT) - منبع: TradingView
نمودار روزانه فانتوم (FTM/USDT) – منبع: TradingView

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-01 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.