افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

شهادت 55 نفر در حملات روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به لبنان

  • کد خبر : 382501
شهادت 55 نفر در حملات روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش ایرنا به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان “NNA”، وزارت بهداشت لبنان نیز از زخمی شدن 156 نفر دیگر در حملات روز سه شنبه ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر داد. منابع لبنانی از شهادت دست کم 8 نفر در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به شهر «بریتال» واقع در وادی البقاع در شرق لبنان خبر […]

به گزارش ایرنا به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان “NNA”، وزارت بهداشت لبنان نیز از زخمی شدن 156 نفر دیگر در حملات روز سه شنبه ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر داد.

منابع لبنانی از شهادت دست کم 8 نفر در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به شهر «بریتال» واقع در وادی البقاع در شرق لبنان خبر دادند.

اطلاع رسانی کند آیرینرزمندگان رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در شهر «بریتال» واقع در وادی البقاع در شرق لبنان مرتکب شدند و بر اساس آمار اولیه در این جنایت 8 نفر شهید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

خبرگزاری رسمی لبنان نبض گزارش داد که هدف این حمله یک خانه مسکونی بوده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز در دو نوبت شهر بنت جبیل را گلوله باران کردند.

شبکه المنار همچنین گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی به یک تیم دفاع غیرنظامی سازمان بهداشت اسلامی در شهر «یحمر الشقیف» واقع در جنوب لبنان حمله کرد و باعث زخمی شدن آنها شد.

صهیونیست ها دو هفته پیش در اقدامی جنایتکارانه پیجر هزاران لبنانی و نیروهای نهضت مقاومت اسلامی در این کشور را منفجر کردند و موجب شهادت ده ها نفر و مجروح شدن بیش از 3000 نفر شدند. این رژیم جمعه گذشته نیز در حمله ای به حومه جنوبی بیروت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را به شهادت رساند.

حزب الله لبنان در برابر حملات علیه غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات خود علیه مواضع و شهرک های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است. این جنبش در روزها و ساعات اخیر باران موشکی را به مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

کشورهای غربی که به این جنایت هولناک واکنش نشان داده اند، بدون محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به دعوت به اعتدال و کاهش تنش اکتفا کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.