افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

راهبرد جمهوری اسلامی ایجاد امنیت پایدار در منطقه است

  • کد خبر : 382488
راهبرد جمهوری اسلامی ایجاد امنیت پایدار در منطقه است

آفتاب نیوز: علی لاریجانی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس به ما تجاوز شده و مجبور به دفاع از خود شدیم و جمهوری اسلامی ایران در این 45 سال هیچ گاه جنگی با ساکنان آغاز نکرده است. وی افزود: راهبرد جمهوری اسلامی این است که تا حد امکان برای […]

آفتاب نیوز:

علی لاریجانی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس به ما تجاوز شده و مجبور به دفاع از خود شدیم و جمهوری اسلامی ایران در این 45 سال هیچ گاه جنگی با ساکنان آغاز نکرده است.

وی افزود: راهبرد جمهوری اسلامی این است که تا حد امکان برای حل مشکلات منطقه از طریق صلح تلاش کند، اما مردم ایران رفتارهای بی ملاحظه و خصمانه رژیم صهیونیستی و حتی اظهارات رژیم صهیونیستی را دیده اند. نتانیاهو آنقدر گستاخ است که در سازمان ملل که محل ایجاد صلح در جهان است، آشکارا همه کشورهای غرب آسیا و نه فقط ایران را تهدید کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: او نه تنها در عمل، بلکه در گفتار نیز بی شرمانه از آینده صحبت کرده و قصد دارد جنگ را در منطقه گسترش دهد.

لاریجانی افزود: در چند روز شاهد جنایاتی بودیم که وی در لبنان انجام داد و راهی جز تنبیه نظام نبود.

وی ادامه داد: چرا ایران مجبور به این کار شد؟ دلیلش هم این است که کشورهای اسلامی شهامت لازم برای این کار را نداشتند و همه دلشان شاد است، اما شجاعت لازم را ندارند و این یکی از مشکلات مسلمانان است.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: اقدام جمهوری اسلامی مناسب، حساب شده و لازم بود. مردم در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی خوشحال بودند که این بحران توسط خود رژیم دامن زده شده است و آغازگر آن است، اما پایان آن نیست.

لاریجانی افزود: درست است که رژیم صهیونیستی کمی گستاخانه صحبت می کند، اما اگر به سرنوشت یک سال اخیر نگاه کنید، عملا به ویلچر رسیده است.

وی تصریح کرد: نزدیک به یک سال است که با گروهی به نام حماس می‌جنگد و خانه‌های آنها را ویران می‌کند، اما نتوانست سازمان رزمی خود را پیدا کند و کاری انجام دهد، به نتیجه‌ای نرسید، اما کشورش در تعلیق است.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی برای حل مشکل خود متواری شد و به حزب الله حمله کرد.

لاریجانی تصریح کرد: اکنون می بینید که حزب الله امروز عملیات های زیادی در زمین خود داشت و نقاط مختلف را زیر فشار آتش خود قرار داد. من شک دارم که بتوانند زنده بمانند، زیرا او فرار می کند، دردش گسترش می یابد و. به نظر من آنها داستان غم انگیزی دارند.

وی ادامه داد: اکنون فرماندهی اقدامات و نقشه های رژیم صهیونیستی در واقع در دست آمریکاست، هرچند در ظاهر آن را نشان نمی دهند.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: توجه داشته باشند که اگر بخواهند آتش را ادامه دهند ممکن است به خودشان سرایت کند بنابراین معلوم نیست که بتوانند آن را کنترل کنند به ویژه اینکه آمریکایی ها در آستانه انتخابات هستند. و باید بدانند که این تاریخ در آینده سیاسی این کشور است. بی تاثیر نیست، اگر توجه کافی داشته باشند، این بحث ها را ادامه ندهند، اما نمی توان پیش بینی دقیقی کرد.

لاریجانی افزود: فکر می‌کنم بعد از 40 سال چالش با ایران در مسائل مختلف، آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که با این مسائل نمی‌توانند برای ایران مشکل بزرگی ایجاد کنند: ایران در شرایط بدون برد است، زیرا مردم ایران متمدن مردم و از رفتار تحقیر آمیز بسیار ناراحت هستند.

وی گفت: شما همین عصر امروز واکنش های مردم را دیدید، بنابراین نمی توانید با این روش ها مشکلی را که با ایران دارید حل کنید، بنابراین بدانید که ایران در این موارد شکست نخواهد خورد.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ایران کشوری متمدن با ریشه های قوی است که هوشمندانه تصمیم گیری می کند. فکر می کنم با این اتفاقات متوجه شده اند که ایران اعتقادات خودش را حفظ کرده و امکانات کافی دارد.

لاریجانی تصریح کرد: به نظر من سیگنالی که امشب داده شد با آن چیزی که آنها انتظار داشتند بسیار فاصله داشت، زیرا بین وعده صادق یک تا دو، امکاناتی که آمریکایی ها برای رهگیری موشک های ایرانی در مسیرشان به منطقه آوردند تقریباً سه برابر قبلی بود. آنهایی که و آنها تقریباً مطمئن شدند که می توانند آن را متوقف کنند، تا آنجا که ما می دانیم، کاری که ارتش انجام داد بسیار موفقیت آمیز بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب سه شنبه 19 مهر ساعت 14:03 با صدها موشک به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا حمله کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.