افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

صادقی: عملیات صادق 2 پاسخ مناسبی به تجاوزات اسرائیل بود

  • کد خبر : 382475
صادقی: عملیات صادق 2 پاسخ مناسبی به تجاوزات اسرائیل بود

یک فعال سیاسی گفت: عملیات «وعده صادق 2» پاسخ مناسبی به تجاوزات اسرائیل بود و جنبه بازدارندگی داشت و توان تهاجمی و دفاعی نیروهای مصاح ما را به نمایش گذاشت. محمود صادقی در گفت وگو با ایسنا، درباره اهمیت عملیات قول صادق 2 وی اعلام کرد: این عملیات پایان انتظار افکار عمومی در ایران و […]

یک فعال سیاسی گفت: عملیات «وعده صادق 2» پاسخ مناسبی به تجاوزات اسرائیل بود و جنبه بازدارندگی داشت و توان تهاجمی و دفاعی نیروهای مصاح ما را به نمایش گذاشت.

محمود صادقی در گفت وگو با ایسنا، درباره اهمیت عملیات قول صادق 2 وی اعلام کرد: این عملیات پایان انتظار افکار عمومی در ایران و جهان بود. پس از حمله وقیحانه اسرائیل به میهمان شهیدمان هنیه که نقض آشکار امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران بود، هشدارهای لازم داده شد که پاسخ اسرائیل در زمان مناسب داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت اعتدال و احتیاط ایران ادامه داشت اما گستاخی اسرائیل بیشتر شد و این رژیم غاصب رهبر حزب الله لبنان را به شهادت رساند و صبر مردم لبریز شد و همه منتظر پاسخ ایران بودند. این عملیات پاسخ مناسبی به ادعای اسرائیل و جنگ روانی آن به ویژه پس از تهدیدهای اخیر نخست وزیر این رژیم بود. همچنین این عملیات پاسخ مناسبی به تجاوزات اسرائیل بود و جنبه بازدارندگی داشت و نشان دهنده توان تهاجمی و دفاعی نیروهای ماساح بود.

این فعال سیاسی افزود: عملیات صادق 2 قلوب مردم کشورمان را تقویت کرد و در بین کشورهای اسلامی به ویژه فلسطین و لبنان تاثیر زیادی داشت. اگرچه باید منتظر عواقب این عملیات باشیم، اما این عملیات هوشمندانه بود. تعداد قابل توجهی از موشک ها به سپر آهنین اسرائیل نفوذ کردند و آسیب پذیری اسرائیل را به وضوح نشان دادند.

صادقی در پایان گفت: کشور ما در شرایط تهدیدآمیزی قرار دارد بنابراین همه نیروهای سیاسی باید در مقابل دشمن متحد شده و از منافع ملی کشورمان دفاع کنند. اکنون ما به همبستگی ملی نیاز داریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.