افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

همکاری اردن با آمریکا برای محافظت از اسرائیل در برابر عملیات موشکی ایران

  • کد خبر : 382458
همکاری اردن با آمریکا برای محافظت از اسرائیل در برابر عملیات موشکی ایران

آفتاب نیوز: همکاری اردن با رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که عکس ها و فیلم های متعددی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است، بیانگر خوشحالی مردم این کشور از عملیات موشکی ایران است. شبکه شما ب- به نقل از یک مقام آمریکایی و یک مقام ارشد اردنی، سی […]

آفتاب نیوز:

همکاری اردن با رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که عکس ها و فیلم های متعددی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است، بیانگر خوشحالی مردم این کشور از عملیات موشکی ایران است.

شبکه شما ب- به نقل از یک مقام آمریکایی و یک مقام ارشد اردنی، سی نیوز سه شنبه شب گزارش داد که امان به نیروهای آمریکایی اجازه داد از حریم هوایی اردن برای مقابله با موشک های شلیک شده ایران به رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، NB C News نام این دو مقام آمریکایی و اردنی را ذکر نکرد و در ادامه به نقل از این مقام اردنی نوشت که امان با «هر موشک دیگری که بر فراز حریم هوایی ما پرواز کند» همین کار را خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیل‌فروشان، قلب سرزمین‌های اشغالی مورد حمله قرار گرفت.

ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: ما می‌خواهیم ایران به حملات و حملات نیروهای نیابتی‌اش در خاورمیانه پایان دهد.

علاوه بر این، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، اعلام کرد که تهران قبل از حمله به اسرائیل پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل، واشنگتن را در جریان قرار نداده بود.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز سه‌شنبه به وقت محلی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از پاسخ تهران به تل‌آویو، ایران اقدام خود را به آمریکا اطلاع داده بود یا خیر؟ وی گفت: آمریکا قبل از پاسخ ما هیچ اطلاعاتی دریافت نکرد. اما پس از آن یک هشدار جدی صادر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.