افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

فتوای جهادی رهبر انقلاب برای کمک به لبنان ابعاد مختلفی دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 382181
فتوای جهادی رهبر انقلاب برای کمک به لبنان ابعاد مختلفی دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی در حضور در برنامه شبکه فلسطین افوگ به تشریح و تحلیل پیام رهبر معظم انقلاب پس از تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت و گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب انقلاب با یک تفسیر ما با او ملاقات کردیم که گفت وظیفه […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی در حضور در برنامه شبکه فلسطین افوگ به تشریح و تحلیل پیام رهبر معظم انقلاب پس از تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت و گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب انقلاب با یک تفسیر ما با او ملاقات کردیم که گفت وظیفه همه مسلمانان است که با امکانات خود از مردم لبنان و حزب الله سرافراز حمایت کنند. در این مورد بسیاری از حقوقدانان معتقدند شما رهبر هستید انقلاب فتوای جهاد داد، اما این فتوای جهاد شبیه فتوای میرزای شیرازی در مسئله تنباکو یا فتوای صاحب است. مژه الوغتی با سوال جهاد عشایر عرب خوزستان در مقابل انگلیسی تفاوت هایی دارد.

وی افزود: یا مواردی که مردم جنوب و شمال با فتوای علما علیه تهاجم بیگانگان قیام کردند با فتوای اخیر رهبران فرق دارد، اما چه فرقی دارد؟ ما فقط از جهاد فیزیکی صحبت می کنیم جنگنده بوده است یا در مورد دخانیات با جهاد اقتصادی مواجه هستیم علمای تشخیص. می گفتند باید شریان اقتصادی دشمن را قطع کنند وگرنه روس ها در آن زمان می خواستند در ازای انحصار تنباکو از شاه قاجار امتیاز بگیرند.

حریزاوی وی بیان کرد: زمانی که رهبر انقلاب فتوای جهاد را صادر کنند و همه مسلمانان در همه زمینه ها مورد توجه قرار گیرند، توسعه ای حاصل می شود که شامل جهاد اقتصادی، جهاد در عرصه افکار عمومی، جهاد تبیینی و جهادی می شود دانش دانش آموز و دانش آموز و وبلاگ نویسان فضای مجازی و همه در آن نقش جدی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.