افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ادای احترام سخنگوی شورای نگهبان به مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 382145
ادای احترام سخنگوی شورای نگهبان به مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله

طحنازیف با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران به مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کرد. خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحن نظیف، وکیل دادگستری و سخنگوی شورای نگهبان، ظهر امروز (سه شنبه 19 مهر 1403) به دفتر حزب الله لبنان در تهران رفت و […]

طحنازیف با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران به مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کرد.

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحن نظیف، وکیل دادگستری و سخنگوی شورای نگهبان، ظهر امروز (سه شنبه 19 مهر 1403) به دفتر حزب الله لبنان در تهران رفت و به دبیر فقید ادای احترام کرد. ژنرال از حزب الله، سید حسن نصرالله.

وی در گفتگو با عبدالله صفی الدین، نماینده حزب الله در تهران، شهادت سیدالیساط را تسلیت گفت و وی را الگوی بی نظیری برای مجاهدین دانست که در سال های مبارزه با رژیم صهیونیستی، سازمانی قوی و مقتدر را تشکیل دادند. .

طحن نظیف همچنین تصریح کرد: بدون شک خون سید حسن نصرالله بر زمین نخواهد ماند و موجب پیروزی رزمندگان مقاومت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و نابودی این باند جنایتکار دولتی خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین با امضای دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب الله نوشت: درود و رحمت خداوند بر همه مجاهدان راه حق به ویژه مجاهدان بزرگ و قهرمان مقاومت شهید. سید حسن نصرالله. او و یارانش سال ها در این مسیر پر فراز و نشیب جنگیدند تا اینکه به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت و لقاء الله رسیدند.

وی در ادامه این یادداشت اظهار داشت: اما مسیر به همین منوال ادامه دارد. راه یاران خمینی شهادتی بیش نیست. این راه و این مبارزه بی وقفه ادامه دارد و پرچم هیچ فرمانده و ژنرال و سربازی در راه حق تا پیروزی نهایی بر زمین نخواهد ماند. یعنی پیروزی جبهه حق بر باطل. انشاالله با دعای خیر این شهیدان سعید ما نیز در این زمینه نقش آفرینی کرده و موثر باشیم. انشاالله

باید گفت؛ یکشنبه 17 مهرماه ساعت 14:03 بعد از ظهر، دفتر حزب الله لبنان در تهران پذیرای مسئولان و شخصیت ها بود و شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.