افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

دیدار رئیس شورای عالی استان ها با نماینده حزب الله در ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 382128
دیدار رئیس شورای عالی استان ها با نماینده حزب الله در ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی الرضا حاجی بگلو رئیس شورای عالی استان ها با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان و دیدار و گفتگو با سیدعبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران. ، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به دولت و مردم لبنان به ویژه مسئولان و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی الرضا حاجی بگلو رئیس شورای عالی استان ها با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان و دیدار و گفتگو با سیدعبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران. ، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به دولت و مردم لبنان به ویژه مسئولان و رزمندگان حزب الله تبریک و تهنیت گفت.

حاجی بیگلو در این نشست این جنایت تروریستی رژیم جنایتکار اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر مدعی هستند که ما مدافع حقوق بشر هستیم اما می بینیم که در غزه و لبنان چه فجایعی درست کرده اند و زنان و کودکان را به قتل رسانده اند. و مردم خاک و خون را می کشند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم آمریکا و اروپا از دولت‌های خود جدا شده‌اند و بسیاری از دولت‌ها نیز از آمریکا و اسرائیل جدا شده‌اند و این نکته بسیار مثبتی است که باید در مقابل آن ایستادگی کرد و نشان می‌دهد که اگر به دستور ولی امر مسلمین اطاعت شود. ما آیت الله خامنه ای باشیم، اتفاقات مبارکی رخ خواهد داد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اعلام همبستگی و همدلی جامعه عظیم شورایی کشور با ملت لبنان و جنبش سرافراز حزب‌الله، اعلام کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت به اهداف شوم خود نمی‌رسد. با خون شهید نصرالله، جبهه مقاومت در آینده قدرتمندتر خواهد شد و پیروزی نهایی متعلق به مقاومت است و ما شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

سید عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در ایران ضمن تشکر از حضور و تسلیت رئیس شورای عالی استان ها از حمایت های دولت ایران و مردم لبنان و مردم مظلوم منطقه تشکر کرد. . و گفت: راه مقاومت قوی تر از همیشه ادامه دارد و جنبش حزب الله نیز در حمایت از مظلومان و مبارزه با رژیم صهیونیستی به راه خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است رئیس شورای عالی استان ها با خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران نیز دیدار و گفتگو کرد.

حاجی بگلو با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: تلاش ها و مجاهدت های شهید هانیه در یاد و خاطره آزادگان جهان خواهد ماند و خون سرداران مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه خواهد ماند. “خانه عنکبوت رژیم صهیونیستی که کودکان را می کشد” را نابود کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.